Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vanavond om 21u Best of Top Gear.
    Is dat van het afgelopen seizoen? Of ouder materiaal?

Comment

• Clarkson owned:
      BBC, News, BBC News, news online, world, uk, international, foreign, british, online, service

Hij wou bewijzen dat je met enkel rekeninggegevens geen geld van andermans rekening kunt afhalen, dus heeft hij z'n persoonlijk rekeninggegevens in de krant gepost, en blijkbaar is het iemand toch gelukt
      The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Ik heb zin om nog een beetje jijtv te kijken.

Welke coole reportages heeft TopGear nou al allemaal gemaakt? Ik herinner me SLR vs. speedboat, Veyron vs. single propke, Noordpool husky vs. 4WD, Afrika vs. roest, waterauto's 1, waterauto's 2, ... zijn er zo nog?

Comment

• Koop een *** voor £1500 en...

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
          cc

Comment

• Hier staan ze allemaal: http://en.wikipedia.org/wiki/Top_gear

cc

Comment

• Limo Challenge

cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                Koop een *** voor £1500 en...

En de "how hard can it be" challenges zijn ook altijd leuk, alleen niet altijd even autogerelateerd

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

HAHA I am the stig

NOT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Ik heb zin om nog een beetje jijtv te kijken.

Welke coole reportages heeft TopGear nou al allemaal gemaakt? Ik herinner me SLR vs. speedboat, Veyron vs. single propke, Noordpool husky vs. 4WD, Afrika vs. roest, waterauto's 1, waterauto's 2, ... zijn er zo nog?
                      DB9 vs trein, 612 scaglietti vs vliegtuig, 10000£ italiaanse supercar met motor in het midden, convertible people carrier, de amerikaanse trip, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                        Mo

Comment

• Wanneer is de volgende Top gear best of, of eventueel nieuwe reeks?

Comment

• gisteren was er een best-of

Comment

• Vanavond om 21u een 'best of' op BBC2

Comment

• Was da gisterenavond terug een "best of" van het voorbije seizoen, of was dit een andere aflevering ?
                                Heb het gemist, nondenonde !!

Is er trouwens geen DVD-box beschikbaar met alle afleveringen van TopGear ?
                                Ik heb een aantal seizoenen gemist, alsook de "specials". Zijn ze niet eens door Amerika getrokken, ook ?

Zalig programma en de papieren versie is ook dik in orde !!

Comment

• Het was een best of en er is geen dvd van Top Gear. Wel nu en dan een special met stukjes uit de afleveringen, die dvd komt dan bij 't boekske dat best is in't Engels. Het Nederlandse boekske is maar een flauwe vertaling.

Ze zijn inderdaad door Amerika getrokken, dat was een super aflevering.

Comment

• Blijkbaar zijn er nu al een tijdje elke zondag Best-off's.
                                    Leuke mix, vind ik. Maar ik blijf wachten op de nieuwe afleveringen :-D

Comment

• ALs geen snooker of pool op tv is... want dan kunt ge top gear vergeten....

Comment

• Idd... ma snooker zie 'k ook wel es graag. Al neem ik niet op zoals Top gear, off course :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichten
                                          DB9 vs trein, 612 scaglietti vs vliegtuig, 10000£ italiaanse supercar met motor in het midden, convertible people carrier, de amerikaanse trip, ...

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Top_Gear_episodes
                                          Ge vergeet den allerbelangrijksen! De Toyota Hilux!

Comment

Working...
                                          X