Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
BBC, News, BBC News, news online, world, uk, international, foreign, british, online, service
Hij wou bewijzen dat je met enkel rekeninggegevens geen geld van andermans rekening kunt afhalen, dus heeft hij z'n persoonlijk rekeninggegevens in de krant gepost, en blijkbaar is het iemand toch gelukt
The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Welke coole reportages heeft TopGear nou al allemaal gemaakt? Ik herinner me SLR vs. speedboat, Veyron vs. single propke, Noordpool husky vs. 4WD, Afrika vs. roest, waterauto's 1, waterauto's 2, ... zijn er zo nog?
Welke coole reportages heeft TopGear nou al allemaal gemaakt? Ik herinner me SLR vs. speedboat, Veyron vs. single propke, Noordpool husky vs. 4WD, Afrika vs. roest, waterauto's 1, waterauto's 2, ... zijn er zo nog?
DB9 vs trein, 612 scaglietti vs vliegtuig, 10000£ italiaanse supercar met motor in het midden, convertible people carrier, de amerikaanse trip, ...
Was da gisterenavond terug een "best of" van het voorbije seizoen, of was dit een andere aflevering ?
Heb het gemist, nondenonde !!
Is er trouwens geen DVD-box beschikbaar met alle afleveringen van TopGear ?
Ik heb een aantal seizoenen gemist, alsook de "specials". Zijn ze niet eens door Amerika getrokken, ook ?
Zalig programma en de papieren versie is ook dik in orde !!
Het was een best of en er is geen dvd van Top Gear. Wel nu en dan een special met stukjes uit de afleveringen, die dvd komt dan bij 't boekske dat best is in't Engels. Het Nederlandse boekske is maar een flauwe vertaling.
Ze zijn inderdaad door Amerika getrokken, dat was een super aflevering.
Comment