Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik had nogal sterk het gevoel dat dit volgens een script was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk Berichten
      Ik had nogal sterk het gevoel dat dit volgens een script was
      Net zoals elke Top Gear aflevering dus ...

Comment

• Ik ben niet mee!
        Wat isdat nu juist met die garden?
        Valt dat ergens te bekijken of.....?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage Bekijk Berichten
          Net zoals elke Top Gear aflevering dus ...
          Mja, weet ik wel, maar die "Polen" vond ik toch wat overdreven gespeeld.

Comment

• Vanavond herhaling van de Afrika special

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
              Vanavond herhaling van de Afrika special
              Iedereen die hem nog niet gezien heeft, zeker kijken! Het is echt geniaal.

Comment

• Die garden toestand was zalig!!!

Comment

• Vanaf middernacht , drie uur aan één stuk door , Top Gear extra ( Afleveringen van eind 2003 ) op BBC Prime .
                  Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                    Die garden toestand was zalig!!!
                    Het was inderdaad magnifiek!

Zeer goed gelachten met het kleine kraantje, james' tuinhuis, jeremy's terras en de fontein.

Comment

• Dit bewijst nogmaals dat het eigenlijk een universeel programma is, dat eigenlijk niet noodzakelijk rond auto's hoefde te draaien. Lucky for us it does. De magische combinatie van cameratechnieken, de presentatoren en het programmaconcept is gewoon geniaal.

Comment

• Gisteren was een zalige aflevering.
                        Met 3 aftandse wagens Botswana doorkruisen (incl. zoutvlakte,jungle,rivier...)
                        Wagens waren Lancia Beta coupé, Merc W123 & Opel Kadett A bj 1964.
                        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Waarschijnlijk een stomme vraag, maar op welke zender en wanneer wordt Top Gear getoond? Heb al heel veel afleveringen gezien op YouTube, maar op tv is't toch nog leuker

Comment

• BBC 2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichten
                              BBC 2
                              Hmm ik denk niet dat wij die post kunnen pakken, of zit die gewoon op da kabel? Anders moet ik er eens op letten...

Comment

• hier bij ons is dat toch gewoon op de kabel maar ik weet niet of dat overal zo is

Comment

• Zeg, het schijnt dat de BBC eigenlijk niet meer op de kabel wil in België en Nederland. Zodra de bestaaande contracten afgelopen zijn, zouden we het niet mee kunnen ontvangen, zelfs niet digitaal...
                                  Weet iemand hier iets over?

Zou *%*$£%M£ jammer zijn...

Top Gear, Moto GP, Formule 1 (vanaf volgend jaar),...
                                  Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                                    Gisteren was een zalige aflevering.
                                    Met 3 aftandse wagens Botswana doorkruisen (incl. zoutvlakte,jungle,rivier...)
                                    Wagens waren Lancia Beta coupé, Merc W123 & Opel Kadett A bj 1964.
                                    Oliver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                      Zeg, het schijnt dat de BBC eigenlijk niet meer op de kabel wil in België en Nederland. Zodra de bestaaande contracten afgelopen zijn, zouden we het niet mee kunnen ontvangen, zelfs niet digitaal...

Geen idee .

Maar wij hebben sinds kort TV Vlaanderen Digitaal en kunnen ook geen BBC2 meer krijgen . Wel BBC Prime , het beste van de BBC dus en daar zit Top Gear uiteraard bij . Ze geven zelfs het hele jaar door herhalingen van oude afleveringen .
                                      Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                        Zeg, het schijnt dat de BBC eigenlijk niet meer op de kabel wil in België en Nederland. Zodra de bestaaande contracten afgelopen zijn, zouden we het niet mee kunnen ontvangen, zelfs niet digitaal...

Da's idd de BBC hun bedoeling, vraag is echter of het hen ook zal lukken... Hopelijk niet

Comment

• Alé jong, ik had soms buikpijn van het lachen
                                          Als em met z'n klein graverke omver valt, dat stukje als em z'n boomtafel wilt placeren, Jermey die onkruid gaat wieden en bomen snoeien enz....

Comment

Working...
                                          X