Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Was juist aan het kijken naar de poolexpeditie op virus. (canvas)
Daar werd gezegd dat het tiende seizoen van Top Gear in juni
uitgezonden zal worden. Top Gear op de publieke zender, wie had
dat ooit gedacht.
Was juist aan het kijken naar de poolexpeditie op virus. (canvas)
Daar werd gezegd dat het tiende seizoen van Top Gear in juni
uitgezonden zal worden. Top Gear op de publieke zender, wie had
dat ooit gedacht.
Ik niet. En als ik al op zender had moeten gokken, ik zou denken dat een commerciële zender zou zijn die met de zendrechten zou gaan lopen.
Ze zijn blijkbaar wel nog onzeker over de kijkcijfers, want ze het programma zit in de zomerprogrammatie.
Maar goed, het is alleszins positief nieuws.
Die poolexpeditie die ze gisteren hebben uitgezonden was trouwens van Top Gear zelf en ik moet zeggen dat ik er met veel plezier heb naar gekeken. Eén van hun beste afleveringen vond ik. En vanaf juni worden de gewone afleveringen op Canvas uitgezonden.
- 38 inches in diameter and running at pressures as low as 4psi to give good flotation over snow. Two valves per wheel.
- Mounted on a heavy duty bulbar with lifting points. Auxillary driving lights are Xenons. Arches flared by 30cm.
- Modified for ultra-low air temperatures. Extra coolant added to boost coolant temperature before start-up. There’s a fuel heater in there, too.
- Fat 5mm aluminium skid plates protect the bumper, suspension, transmission and transfer case.
- The position of the front suspension was moved 50mm towards the ground, then moved forward 40mm.
- Lots of kit in here including shovels, pry-bars, jacks, towing strap, tool kits, first aid kits and a chain saw. Friendly.
- Locking front and rear diffs modified to cope with the cold. Special exhaust and extra fuel tank under here, too.
- A weapon holder. Shotguns were carried for protection against polar bear attack.
Niet alleen op Canvas kan je in juni naar Top Gear kijken, volgens www.finalgear.com mogen we vanaf 15 juni het elfde seizoen van 's werelds beste autotelevisieprogramma verwachten. Joepie!!! (Springt gat in de lucht...)
Niet alleen op Canvas kan je in juni naar Top Gear kijken, volgens www.finalgear.com mogen we vanaf 15 juni het elfde seizoen van 's werelds beste autotelevisieprogramma verwachten. Joepie!!! (Springt gat in de lucht...)
*Springt mee*
En aan het begin van elk nieuw seizoen vraag je je af: "Hoe zullen ze ons nu weer verbazen, na zoveel topseizoenen...?"
Wel, ik heb er het volste vertrouwen in.
Comment