Het nieuwe seizoen ziet er zalig uit!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk BerichtenWas me ook opgevallen, misschien dat ze bij een standaard aflevering stukken van het interview met de star in a reasonably priced car ertussen uitknippen, aangezien de meeste Vlamingen de personen toch niet kennen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenBij dat gedeelte ging ik meestal iets halen om te drinken
Ik vond dat juist een zalige rubriek, soms zitten er prachtige persoonlijkheden tussen, hilarisch bijwijlen.
Comment
-
attention attention! .. om welk uur begint top gear op BBC vanavond ...?
ow shit.. lees pas net dit: http://www.autoblog.nl/archive/2008/...oen-uitgesteld ... maw 'Start nieuw Top Gear-seizoen uitgesteld'
edit 2: pff.. ik zie waarschijnlijk wel iets over 't hoofd.. dat artikel in die link hierboven dateert al van 13 mei..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenNiet,
tis pas volgende week
Stresskonijn
ah... House M.D. dan maar zo meteen
merci!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenattention attention! .. om welk uur begint top gear op BBC vanavond ...?
Op http://www.finalgear.com kan je lezen wat je in de aflevering mag verwachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenGisteren in de vertaling:
'the flat six in the porsche' wordt 'de V6-boxermotor in de porsche'
Comment
-
Over het nieuwe seizoen, goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat het volledige seizoen ononderbroken wordt uitgezonden. Geen weken waarbij ze moet wijken voor snooker of zo. Het slechte nieuws is dat er slechts 6 afleveringen zijn.
Wie al een spoiler wil: Klik hier!
Comment
-
Reactie van canvas waarom bepaalde delen worden weggeknipt:
De BBC verkoopt aan alle buitenlandse zenders, dus ook aan Canvas, de internationale versie van Top Gear. Deze versie kan verschillen van de originele BBC uitzending. Doorgaans zit het verschil in fragmenten of items die worden geknipt uit de originele versie omdat rechten op sommige beelden niet internationaal zijn geklaard of omdat de BBC de inhoud niet relevant acht voor een niet-Brits publiek; dit is ook het geval voor ‘and now the news’. Canvas kan dit item dus niet uitzenden omdat de BBC het er zelf heeft uitgeknipt.
Comment
Comment