Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wel... De Stig deed een rondje op 't circuit met de Prius en werd 'achterna gezeten' door Jeremy in de M3. Jeremy volgde dus op z'n dooie gemakje de Prius en achteraf bleek dat de Prius 17 gallons ofzo verbruikt had en de M3 19 en een beetje.
Punt was dus dat 't niet zo zeer de wagen is die het verschil maakt hoeveel je vebruikt maar vooral hoe je ermee rijdt.
Zalige aflevering, idd goed gelachen met die politiewagens.
En voor een keer was het stuk met de sterren ook goed te doen, man man, wat een rare kwasten.
Zalige aflevering, idd goed gelachen met die politiewagens.
En voor een keer was het stuk met de sterren ook goed te doen, man man, wat een rare kwasten.
Comadoré Clarksonius
Ik vond het wel geweldig als tem zijn wielspiezen gebruikte. Die eerste keer juist in de wielkast van de BMW met als gevolg dat die spies een toerke meedraaide. Da had tem precies nie verwacht
Wat betreft het downloaden van afleveringen van Top Gear:
Komaan zeg, als ze het uitzenden op tv, waar is dan het probleem dat duizenden mensen het achteraf downloaden (vnl. via torrents) ???
Het is niet alsof ze dvd's maken en verkopen van de serie zelf, dus daar verliest men al geen inkomsten aan. En je kan met je dvd-recorder ook een opname doen, toch?
Als opnemen van een publiekelijk uitgezonden tv-show geen misdrijf is, waarom zou het downloaden van dezelfde show dan wel een misdrijf zijn ?
Ja, als je het heel letterlijk gaat opvatten ... misschien .... maar das toch muggeziften in mijn ogen.
BTW: het nieuwe seizoen ziet er weer spectaculair uit, en nee ik ga het niet downloaden, want ik kijk rechtstreeks en duw alle afleveringen op mijn digicorder voor een second viewing als ik eens niet weet wat doen ...
Ze zenden ook films uit op tv, en ze draaien muziek op de radio.
Leg het maar uit
Comment