Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
    Gisteren? Da's toch al een tijdje geleden?

Oh, je hebt gelijk. Het is idd al langer geleden. (vorige maand blijkbaar) Ik had pas vandaag ergens een topic erover gezien en had niet naar de datum gekeken.
    Repost waarschijnlijk dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk Berichten
      Oh, je hebt gelijk. Het is idd al langer geleden. (vorige maand blijkbaar) Ik had pas vandaag ergens een topic erover gezien en had niet naar de datum gekeken.
      Repost waarschijnlijk dus
      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=31136

De reden waarom ze in zolder filmen: het is een duel UK vs Germany, en daarvoor hadden ze een centraal gelegen circuit nodig die niet in engeland of duitsland gelegen was.

Comment

• Ze zijn vorige week, of de week voordien, weer naar Zolder afgezakt...voor deel 2 op te nemen

Comment

• Die Peel , ik heb me ziek gelachen

Comment

• zalige aflevering
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• De opnames in Zolder worden in ieder geval dit seizoen nog gebruikt. In de vooruitblik tijdens het begin van de eerste aflevering zie je ze racen met "dubbeldekker"-wagens, die je op de foto's getrokken in Zolder ook ziet staan ...

Of het moest zijn dat ze dit topic laten vallen wegens overvloed aan reportages, wat vroeger wel eens durfde gebeuren. Maar een dergelijke opname, in het buitenland, met verschillende gastrijders zoals Sabine en Tim Schriek, zullen ze wel uitzenden denk ik.

Go Captain Slow in zijn mini-tank!

Comment

• En nog vergeten melden: het rijden met zelfgemaakte dubbeldekkers is volgens mij wel afgekeken van Fifth Gear, die vorig seizoen een gelijkaardige scene hebben opgezet met twee Smartjes op elkaar gelast ...

Maar dat de twee shows af en toe mekaar kopieren is wel al langer bekend ... (eerder Fifth Gear die Top Gear kopieert, maar dan nog)
                Last edited by fantaflesdopke; 24/06/2008, 10:38.

Comment

• Als ik me niet vergis was het in 1 van Jeremy zijn DVD's ook al eens geweest, en toen was tiff needell 1 van de chauffeurs zelfs...

Ofja, 't was bij fifth gear en Clarkson was dan 1 van de chauffeurs

Comment

• Cool. Dat tankje!

En Sabine is er ook weer bij. De godess van de Ring! hehe

Comment

• Op Canvas mogen ze wel eens een andere vertaler vragen voor Top Gear, zodat de ondertitels een beetje overeenkomen met hetgeen ze zeggen, vooral dan wat betreft getallen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk Berichten
                        Op Canvas mogen ze wel eens een andere vertaler vragen voor Top Gear, zodat de ondertitels een beetje overeenkomen met hetgeen ze zeggen, vooral dan wat betreft getallen.
                        Vreemd, maar meestal luister ik gewoon naar het engels zonder naar de ondertitels te kijken dus nog niet gemerkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                          Vreemd, maar meestal luister ik gewoon naar het engels zonder naar de ondertitels te kijken dus nog niet gemerkt.
                          ah oke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                            Dat doet volgens mij iedereen die een beetje engels kan, maar ik stoor me er ook enorm hard aan. Ik kan blijkbaar stukken beter Engels dan die vertaler (ik heb er dan ook 3 jaar hogere studies voor gevolgd).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
                              En nog vergeten melden: het rijden met zelfgemaakte dubbeldekkers is volgens mij wel afgekeken van Fifth Gear, die vorig seizoen een gelijkaardige scene hebben opgezet met twee Smartjes op elkaar gelast ...

Maar dat de twee shows af en toe mekaar kopieren is wel al langer bekend ... (eerder Fifth Gear die Top Gear kopieert, maar dan nog)

don'tcare zolang ik maar kan lachen

Comment

• Aanstaande zondag op BBC2 passeren o.a. de CLK Black Series en de nieuwe RS6 de revue. U kijkt toch ook?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rohrl-fan Bekijk Berichten
                                  Aanstaande zondag op BBC2 passeren o.a. de CLK Black Series en de nieuwe RS6 de revue. U kijkt toch ook?
                                  Nee , ben dan in Tsjechië. Kan je die achteraf bekijken via digital tv of staan ze ergens op het internet?

Comment

• fak! zeg nu niet dat ik de herhaling van gisterenavond gemist heb, hé

Comment

Op Canvas mogen ze wel eens een andere vertaler vragen voor Top Gear, zodat de ondertitels een beetje overeenkomen met hetgeen ze zeggen, vooral dan wat betreft getallen.
                                      Laatste keer dat ik gekeken had toen kwam het geluid en de ondertitels totaal niet synchroon, en ik kon de ondertitels niet eens wegdoen aangezien die van canvas waren , ferm ambetant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rohrl-fan Bekijk Berichten
                                        Aanstaande zondag op BBC2 passeren o.a. de CLK Black Series en de nieuwe RS6 de revue. U kijkt toch ook?
                                        Nu zondag? Thanks for reminding me, m'n broer en pa willen dan voetbal zien...

Comment

... zodat de ondertitels een beetje overeenkomen met hetgeen ze zeggen, vooral dan wat betreft getallen.
                                          Zeker dat de 'fouten' niet gaan rond conversie van getallen (Pond naar Euro, Miles naar kilometers, enz.)?

Comment

Working...
                                          X