Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk Berichten
    Bij Canvas zullen ze toch betere vertalers mogen aannemen. Gisteren bij de Caparo zei Jeremy iets van een 'sleeping agent' en dat vertaalden ze gewoon letterlijk als slapende agent
    Tja wat wil je, die mannen zijn gewend WOII-docu's te vertalen, geen autoprogramma's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk Berichten
      Bij Canvas zullen ze toch betere vertalers mogen aannemen. Gisteren bij de Caparo zei Jeremy iets van een 'sleeping agent' en dat vertaalden ze gewoon letterlijk als slapende agent
      wat bedoelen ze dan met een 'sleeping agent' in UK? Dankzij die slechte vertaling was ik dus niet mee met de qlue.

Comment

• Een verkeersdrempel Jeremy toonde toen er zelfs bij hoe laag bij de grond de Caparo hangt.

Comment

• Ah, daarom werd hij van het bord gehaald....

De herhaling van zondag is toch vrijdag om 22u onze tijd, niet?
          I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Ik ben hier een beetje in de war aan het geraken. Naast de uitzendingen van herhalingen van reeks 10 op Canvas is er dus ook een nieuwe reeks bezig op den BBC2???
            Welke jaargang? Zondag dus blijkbaar uitzending, en woensdag herhaling?

Hoeveel afleveringen van de nieuwe reeks heb ik ondertussen al gemist dan?

Comment

• Van de nieuwe reeks (seizoen 11) zijn er al 2 afleveringen geweest en de herhaling is dit keer niet woensdag maar vrijdag naar het schijnt om 22h belgische tijd.
              BMW = Freude Am Fahren

Comment

• En er zijn in dit seizoen maar 6 afleveringen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                  En er zijn in dit seizoen maar 6 afleveringen.

Comment

• 't was zalig met die race door London

Comment

• Ruzie om geld brengt TopGear in gevaar

Comment

• Tssssss

Comment

• Dat vroeg ik mij gisteren dus nog af, zouden ze alle drie evenveel krijgen per aflevering en zo niet zoudaar geen ruzie van komen?
                          Ja dus... de BBC zal wel buigen. Dat programma brengt teveel geld op.
                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Logisch dat daar ruzie rond komt.
                            Ik denk dat het ook een mooi moment zou zijn om er mee te stoppen en elk een eigen weg te gaan.
                            Stoppen op je hoogtepunt (waar ze naar mijn mening al over zijn) is mooier dan alles uit te melken en een minder niveau te halen.

Comment

• Als er iemand geen zin heeft om tot vanavond te wachten, wat beelden en foto's van de "cheap alfa challenge"

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

grappig hoe op sommige (vooral de Amerikaanse) Alfa-forums Top Gear opeens verschrikkelijk fel wordt afgebroken owv wat ze met de 75 V6(die in tamelijk goede staat was voor de opnamens) hebben gedaan.
                              Last edited by quadrifoglio; 06/07/2008, 16:38.
                              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                                Was die ruzie niet enkele jaren jeleden? Ik herinner me een ruzie rond geld, James kreeg veel minder dan Rich en Jeremy. Het seizoen erna zou hij opslag gekregen hebben en zo zijn eerste Porsche gekocht hebben.

Comment

• James en Richard krijgen 15 000 pond per aflevering. 6 afleveringen maakt dus 90 000 pond.
                                  Jeremy krijgt 1 000 000 pond voor 6 aflevering.

Het is logisch dat Jeremy meer verdiend dan de andere twee maar ik zie niet in waarom hij meer als 11 keer zo veel moet verdienen. James en Richard hebben volledig gelijk als ze een hoger loon eisen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
                                    James en Richard krijgen 15 000 pond per aflevering. 6 afleveringen maakt dus 90 000 pond.
                                    Jeremy krijgt 1 000 000 pond voor 6 aflevering.

Het is logisch dat Jeremy meer verdiend dan de andere twee maar ik zie niet in waarom hij meer als 11 keer zo veel moet verdienen. James en Richard hebben volledig gelijk als ze een hoger loon eisen.

Wtf. Geen wonder dat Jeremy al die dure auto's kan kopen en de andere twee niet.

Waarover gaat het seffes op de BBC trouwens? Nog 20 minuutjes!

Comment

• De waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het midden...

Comment

• Kut hè, mijn moeder zit hier naar de finale van Wimbledon te kijken en ik begin stilaan te vrezen dat ik het begin van Top Gear ga missen... (wegens verbouwingen hebben we nu 1 TV ipv 3).

Edit: het begint te regenen in London... Oef

Comment

• Bij het Alfa Romeo gedeelte heb ik toch weer goed moeten lachen

Comment

Working...
                                          X