Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik vond het zalig

Comment

• Waarom wil ik nu plots wel heel graag een Alfa Spider kopen?

Comment

• Als Jeremy zijn auto aant spuiten was, dat mondmasker dat op zijn oog stond

Hammond die aankomt met zijn Spider en de deur tegen James' krel aanslaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk Berichten

En de pitstops

Comment

• ik wil een Alfa met RWD, een LSD en die schitterende Alfa V6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
              James en Richard krijgen 15 000 pond per aflevering. 6 afleveringen maakt dus 90 000 pond.
              Jeremy krijgt 1 000 000 pond voor 6 aflevering.

Het is logisch dat Jeremy meer verdiend dan de andere twee maar ik zie niet in waarom hij meer als 11 keer zo veel moet verdienen. James en Richard hebben volledig gelijk als ze een hoger loon eisen.
              More money, more problems

It's true

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                ik vond het zalig
                ²²²²²²²²²²²²²²²

Comment

Als Jeremy zijn auto aant spuiten was, dat mondmasker dat op zijn oog stond
                  Te zalig gewoon

Dat van die Alfa's was wel tof maar het was weer een aflevering met te veel zever en te weinig cartalk imo.

Comment

• owww.. ik heb 't opgenomen... als ik 't hier zo lees kan ik al niet wachten tot ik thuis ben en er naar kan kijken!

Comment

• Pfff, fucking bagger, nu wil ik een Alfa 75

Comment

Als Jeremy zijn auto aant spuiten was, dat mondmasker dat op zijn oog stond

Ja, en 2 seconden later kan die deur plots niet meer open en moet em er in springen of aan de andere kant instappen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                          Ja, en 2 seconden later kan die deur plots niet meer open en moet em er in springen of aan de andere kant instappen

ja laten we wel wezen.Ze hebben echt wel krellen gekocht.

een spider gaat normaal veel meer geld dus ik vond het al gek voor die prijs eentje op de kop te tikken.

die spider was zeker 30jaar oud en de 75 20jaar oud en met hun respectievelijke kms.

de GTV was één van de eerste generatie dus ook 12 a 13jaar oud

vond het super leuk als alfa fanaat.

Comment

• Die camperrace... subliem!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                              Als er iemand geen zin heeft om tot vanavond te wachten, wat beelden en foto's van de "cheap alfa challenge"

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

grappig hoe op sommige (vooral de Amerikaanse) Alfa-forums Top Gear opeens verschrikkelijk fel wordt afgebroken owv wat ze met de 75 V6(die in tamelijk goede staat was voor de opnamens) hebben gedaan.
                              Vond het ook wat zonde van die 75 eigenlijk

MAARRRRRRR

916 GTV

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                Die camperrace... subliem!
                                Jij durft

Dat zijn herhalingen van vorig jaar !

Comment

Jij durft

Dat zijn herhalingen van vorig jaar !
                                  Ja, da's nu toch 'n reeks van 10 afleveringen op Canvas?

Comment

• Who cares, is al van vorig jaar

Comment

Who cares, is al van vorig jaar
                                      I care.. .ik heb die aflevering nog nooit gezien en blijkbaar ben ik ook niet de enige

*gaat zich in een hoekje zitten schamen*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                        I care.. .ik heb die aflevering nog nooit gezien en blijkbaar ben ik ook niet de enige

*gaat zich in een hoekje zitten schamen*
                                        op joeptjoep kunt ge de nieuwe van reeks 11 al bekijken hoor ingeval je thuis geen bbc zenders hebt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dodo Bekijk Berichten
                                          op joeptjoep kunt ge de nieuwe van reeks 11 al bekijken hoor ingeval je thuis geen bbc zenders hebt...
                                          BBC is wel in de house en ik kijk ook naar de nieuwe afleveringen tegenwoordig, maar de afgelopen jaren heb ik er weinig of geen aandacht aan geschonken.

*kruipt met 't schaamrood op z'n kaken terug in zijn hoekje*

owja: en de kwaliteit op de JijBuis zuigt apenkloten, mijne beste.

Comment

Working...
                                          X