Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De mini challenge had ik wel gemengde gevoelens.
Tot welk land behoort de MKII nu? De mini in oorsprong ligt in engeland, maar de MKII wordt door BMW geproduceerd
Ook had duitsland nu wel de vitaminekuur van JCW en de zalige zetels mmm
De mini challenge had ik wel gemengde gevoelens.
Tot welk land behoort de MKII nu? De mini in oorsprong ligt in engeland, maar de MKII wordt door BMW geproduceerd
Ook had duitsland nu wel de vitaminekuur van JCW en de zalige zetels mmm
het waren allebei Stage I JCW's, dat kon je horen (yes I know it's really sad) maar de Duitse had de Recaro's, JCW stuur, JCW aero kit, Borbet velgen, ..etc etc (deze heeft wannes gereden) terwijl de Engelse standaard Cooper S was qua uiterlijk.
Mini is Brits, MINI is Duits. Ze worden wel nog gebouwd in Oxford én ze hebben ook R&D daar.
het waren allebei Stage I JCW's, dat kon je horen (yes I know it's really sad) maar de Duitse had de Recaro's, JCW stuur, JCW aero kit, Borbet velgen, ..etc etc (deze heeft wannes gereden) terwijl de Engelse standaard Cooper S was qua uiterlijk.
Mini is Brits, MINI is Duits. Ze worden wel nog gebouwd in Oxford én ze hebben ook R&D daar.
Ok, bedankt voor je uitleg .
Inderdaad, het geluid leek me ook gelijk toen ze de voorlaatste bocht namen...
Wel pijnlijk als je die blutsen erin zag gaan tijdens de challenge
Ik heb het al gezegd maar ik wil het nog eens zeggen.
Hoe leuk en amusant ik het ook vind, denk ik toch dat het hele concept stilaan uitgemolken geraakt.
Het is steeds van hetzelfde. Nu valt dat nog mee maar als ze niet met nieuwe dingen beginnen te komen gaat het gaan vervelen.
Comment