Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb het al gezegd maar ik wil het nog eens zeggen.
Hoe leuk en amusant ik het ook vind, denk ik toch dat het hele concept stilaan uitgemolken geraakt.
Het is steeds van hetzelfde. Nu valt dat nog mee maar als ze niet met nieuwe dingen beginnen te komen gaat het gaan vervelen.
Inderdaad, en op sommige momenten valt het té hard op dat het getelefoneerd is
Goed nieuws voor alle Top Gear fans. Er is nu al bekend dat we in Oktober seizoen 12 mogen verwachten, bestaande uit 8 afleveringen. Zoals steeds, info komt van Final Gear. Zij hebben dit rechtstreeks van Andy Willman en James May.
Ik heb het al gezegd maar ik wil het nog eens zeggen.
Hoe leuk en amusant ik het ook vind, denk ik toch dat het hele concept stilaan uitgemolken geraakt.
Het is steeds van hetzelfde. Nu valt dat nog mee maar als ze niet met nieuwe dingen beginnen te komen gaat het gaan vervelen.
Origineler dan sommige reportages in het verleden (Jeremy in de kleinste auto, de toyota pick-up, de zelfgemaakte space shuttle, de amfibiewagens,...) kan moeilijk, maar even origineel zullen er soms wel nog gemaakt worden. De budgetten blijven stijgen, de camerastijl is magnifiek en de presentatoren zijn nog altijd om je rot mee te lachen. Dat laatste kan geen 10 jaar meer duren uiteraard, maar ook reportages uit het verleden verschilden vaak van niveau/originaliteit/lachmomenten. Niets nieuws, maar ook niets zorgwekkends. Ik blijf fan.
Goed nieuws voor alle Top Gear fans. Er is nu al bekend dat we in Oktober seizoen 12 mogen verwachten, bestaande uit 8 afleveringen. Zoals steeds, info komt van Final Gear. Zij hebben dit rechtstreeks van Andy Willman en James May.
Ik vroeg me al af waar ze die drie Veyrons gingen steken als dit al de laatste aflevering was.
Nuja, ik zie er alweer enorm naar uit. Ook leuk dat we er ditmaal niet zolang moeten op wachten en dat het weer meer afleveringen zijn.
De aflevering van vandaag bracht weer veel nieuws. Het elektrische autotje dat fataal wordt opgedreven naar een monster dan een musting van mid-jaren 70 net verlaat op een drag racebaan. Uiteindelijk wel mooi afgesloten door het simpelweg op te blazen
Over iets anders, zagen jullie de vergelijking tussen e BMW M3, de mercedes AMG en de Audi...
Welke leek jullie de beste? Keuze lijkt me moeilijk, al is de Audi snel uitgesloten (relatief oud).. maar dan... BMW of de mercedes AMG?
Comment