Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Groupie Bekijk Berichten
    Als je op de digicorder een opdracht geeft van alle afleveringen opnemen zal die hij (zij) die aflevering opnemen als die op een latere datum hernomen word
    Of dit nu een herhaling is of niet

Het nadeel is dat je deze opdracht er moet uithalen om die funktie te stoppen
    In het geval van Top Gear niet dus.
    Maar hoe verklaar je dan dat mijn vriendin die functie eveneens heeft gebruikt om haare feulliejeton op te nemen en 'm dat dus blijkbaar niet doet?

Comment

• Mogenlijk de funktie deze aflevering niet overgezet naar alle afleveringen

Comment

• digicorder van telenet is gewoon een raar ding. Ik stel in voor alle episodes op te nemen. Maar af en toe vergeet hij er één

Comment

• Wij hebben hetzelfde probleem met Hell's Kitchen en Restaurant in nood met Gordon Ramsay.
          Van beide al 1 aflevering gemist.

En voor mijn vrouwke hebben we de opname-instellingen moeten aanpassen 'tot 30 minuten na' omdat ze al 2x het einde had gemist van haar All Saints.

Comment

• Een kleine herinnering: vanavond gaat het nieuw seizoen van start op de bbc. Om 8pm = 21u kunnen we weer genieten van nieuw Top Gear-geweld.

Comment

• Fiestaaa!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                Fiestaaa!

Comment

• straks op bbc2 :

Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May decide to buy second hand lorries, despite knowing almost nothing about the world of trucks, and then set about discovering how easy it is to be an HGV driver. It turns out to be a lot harder than they thought.

Also, Jeremy is on the test track with a scary Porsche 911, a tame Lamborghini Gallardo and a surprisingly talented Labrador.

Plus, chat show legend Michael Parkinson is the Star In A Reasonably Priced Car.
                  1991 Audi S2 coupe
                  2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Top Gear!!!!!!!!!!!

Comment

• Daarstraks aan tafel heb ik zeker 3 keer gezegd "het is Top Gear vanavond "

Ik kijk er zwaaaar naar uit!!

Comment

• het werd tijd dat ik nog eens kan lachen met clarckson grappen

Comment

• Nog 25 minuten!
                          -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                            Nog 25 minuten!
                            Ah, kga mij dan maar al gaan douchen.

Comment

• ow yeah!
                              Was 't bijna vergeten !!
                              w00t w00t!!

Comment

• Eat my magnum

En knal door die steen muur seg

Comment

• pff matige aflevering...

GT2 vs Lambo was echt slecht vond ik.. flauwe test

het interessantste vond ik het gesprek met Parkinson daar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Wat is dit voor auto?

Jarama?
                                    Ferrari 365 Daytona.

Grandioze aflevering weeral.
                                    Hilarisch met die trucks.

Comment

• Vond het ook een zeer matige aflevering.. Redelijk zinloze test tussen de gt2 en de lp5... Ook redelijk flauw dat hij de tijd verbrandde...
                                      Dat van de vrachtwagens was wel leuk, soms gelachen maar 't kan/kon beter
                                      -

Comment

• Ik vond het een geweldige aflevering, het was weeral een tijdje geleden dat ik nog zo met top gear kunnen lachen heb.

Comment

• Zaaaaalig!!

Jeremy deed stom over de GT2.

Comment

Working...
                                          X