Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik vond het geweldig
    die lambo heeft toch wel een goede indruk op mij gemaakt met z'n soundtrack

Comment

• Sounds like the Stig is listening to morse code this season

En volgende week de America special met oa de ZR1

Comment

• Damn gemist, nog net de laatste 5 min. gezien.

Nu de herhaling Woensdag niet vergeten.

Comment

• Hier het filmpje van de (Gallardo, uhh ik bedoel natuurlijk) GT2 en LP560-4:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Ik lachte hardop bij dat stukje met die oma, kleuter en hond achter het stuur
          Last edited by ; 03/11/2008, 15:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luukvk Bekijk Berichten
            Hier het filmpje van de Gallardo en LP560-4:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Ik lachte hardop bij dat stukje met die oma, kleuter en hond achter het stuur
            u bedoelt de GT2 en de LP560-4?

Comment

• Eeh..

Ik geloof dat ik nog onder de indruk was van het geluid van de LP560 tijdens het posten

Comment

• Die Jay Kay blijf ik toch een ferme dikkenek vinden !
                Wat een air heeft die, zeg !!
                Probeert altijd interessant te zijn.

Comment

• schitterende aflevering daarnet op canvas, zitten lachen dat 't gene naam meer heeft hehe!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                    Damn gemist, nog net de laatste 5 min. gezien.

Nu de herhaling Woensdag niet vergeten.
                    Top Gear gemist?

Tot uw dienst ;-)

Comment

• wel veel in geknipt zeg.
                      ik had onlangs via het forum de engelse versie gezien. en als je dan op canvas kijkt.

Comment

• Het is een mooie poging van Canvas om dit uit te zenden, maar de manier waarop het gebeurt is ronduit belachelijk. Er wordt idd veel in geknipt, men haalt er nu eens wel en dan weer niet het nieuwsgedeelte vantussen, de ondertiteling is heel pover (duidelijk door een leek op het gebied van auto's) ...

Kijk gewoon naar BBC en volg de show daar mee. Aflevering gemist, of wil je een vorige seizoen herbekijken ? Wie zoekt, die vindt ...

Het doet mij altijd denken aan Formule 1 volgen op Canvas, daar zijn ze ook zo sterk in ...
                        Destijds op Kanaal2 hadden we tenminste nog deftige commentatoren, maar nu

Comment

• Daarom kijk ik ook niet op Canvas ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
                            Het is een mooie poging van Canvas om dit uit te zenden, maar de manier waarop het gebeurt is ronduit belachelijk. Er wordt idd veel in geknipt, men haalt er nu eens wel en dan weer niet het nieuwsgedeelte vantussen, de ondertiteling is heel pover (duidelijk door een leek op het gebied van auto's) ...
                            Het knippen gebeurt door de BBC, niet door Canvas

Comment

• is er nu ook woensdag een heruitzending zoals vorig seizoen?

'k heb zondag gemist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                is er nu ook woensdag een heruitzending zoals vorig seizoen?

'k heb zondag gemist
                                Woensdag om 20.00u op BBC2 volgens tv.be

Comment

• Truckers beledigd door grap Top Gear-presentator

LONDEN - Een bekende BBC-presentator, berucht om zijn politiek incorrecte humor, heeft een nieuwe storm doen onstaan door een grap over truckers en prostituées. Enkele dagen geleden hadden twee radiopresentatoren al een schandaal gecreëerd, na een grap die ze hadden uitgehaald met acteur Andrew Sachs.
                                  'Bijna tweehonderd mensen hebben geklaagd na de uitzending zondag van het programma ’Top Gear’, een bekend autoprogramma gepresenteerd door de 48- jarige Jeremy Clarkson en twee collega’s.

Tijdens dit programma, bekend om zijn scherpe humor en provocaties, moesten Clarkson en zijn collega’s verschillende tests doen met vrachtwagens.

'Een prostituée doden'

'Het is een erg zware job en ik zeg dat niet alleen om goed te staan bij de truckers, het is erg hard', legt de presentator uit terwijl hij met een vrachtwagen rijdt. 'Schakelen, opnieuw schakelen, in de achteruitkijkspiegel kijken, een prostituée doden, schakelen, vermoorden. Dat is veel werk in een dag,' grapt Clarkson.

In februari 2008 werd een voormalig trucker van 49 jaar veroordeeld tot levenslang voor de moord op vijf prostituées in 2006 in de regio Ipswich, in het oosten van Engeland.

Een woordvoerder van de BBC heeft de grap van de Top Gear-presentator onmiddellijk gerelativeerd. De eerste aflevering van het nieuwe seizoen werd gevolgd door meer dan zeven miljoen kijkers.

'Het merendeel van de kijkers van Top Gear weet dat Jeremy Clarkson vaak provoceert', legt de woordvoerder uit. 'Deze referentie werd op een komische manier gebruikt om de onjuiste mythe over de wereld van truckers belachelijk te maken. Het was niet de bedoeling om wie dan ook uit te dagen', zei ze.

Telefoongrap

Deze polemiek start een week na het schandaal dat volgde op een telefoongrap van Jonathan Ross en Russel Brand op BBC-radio.

De Britse mediaregulator Ofcom had meer dan 30.000 klachten gekregen van luisteraars. Ross werd vervolgens drie maanden geschorst zonder wedde en Brand heeft zijn ontslag ingediend, net als de directrice van BBC Radio 2, Lesley Douglas.
                                  Nieuwsblad

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Zeik daar eens niet zo over. Dat is humor.

Ik begrijp echt die mensen die klagen niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                      Zeik daar eens niet zo over. Dat is humor.

Ik begrijp echt die mensen die klagen niet.
                                      Ja, dat klopt maar aan de andere kant kan ik het ook een beetje begrijpen. Stel maar eens voor dat jij trucker zou zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                        Ja, dat klopt maar aan de andere kant kan ik het ook een beetje begrijpen. Stel maar eens voor dat jij trucker zou zijn.
                                        Die truckers hebben toch geen klagen zeker? Als je een grap over een pedofiele priester maakt is dan weet toch ook iedereen dat dat voor te lachen is he.

Als de familie van die hoeren nu zou klagen, dan kan ik daar wel inkomen, maar dan nog ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                          Mijn pa heeft als bijberoep een truckerbedrijf .

En een chauffeur met een beetje gevoel voor humor kan daar mee lachen.

Comment

Working...
                                          X