Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten

Maja snap gewoon niet da iedereen panikeerd als ze dat gemist hebben.
    Terwijl je dit in een klein uurtje kan binneladen.
    Aan tochwel goei kwaliteit.
    'k weet wel maar op de digicorder is makkelijker

1 actieve dowwnload, 1uur, 57 minuten resterend

Comment

• Als je een digicorder hebt had je het eigenlijk Zondag al moeten opnemen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
        Als je een digicorder hebt had je het eigenlijk Zondag al moeten opnemen hé
        vergeten

Comment

• Verget... ???
          WTF

Comment

• Ik heb ze ondertussen ook gezien, bij momenten echt plat van het lachen hoor. Wat ze allemaal met die trucks uitsteken is zalig.

Comment

• Vond het toch maar zwak dat hij de tijd van de GT2 in brand stak!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                Ik heb ze ondertussen ook gezien, bij momenten echt plat van het lachen hoor. Wat ze allemaal met die trucks uitsteken is zalig.
                toen ie daar aankwam met die brandende truck en dan vroeg aan hammond hoe het bij hem stond, toen lag ik toch wel even dubbel

Comment

• Morgen 9 u stipt op tijd kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                    toen ie daar aankwam met die brandende truck en dan vroeg aan hammond hoe het bij hem stond, toen lag ik toch wel even dubbel
                    'k weet niet waarom ik bij dat moment niet lachte.. dunno maar 't lijkt echt té hard gespeeld op sommige momenten.

als je de huidige Top Gear vergelijkt met die van een aantal jaar geleden.. toen met die races zoals SLR vs powerboat of DB9 vs TGV en de schitterende tests met knappe shots..(test RS4 in de Alpen, Ford GT in Detroit, ..etc) .. dan was het vroeger toch beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duKKe Bekijk Berichten
                      Vond het toch maar zwak dat hij de tijd van de GT2 in brand stak!
                      Ik vermoed dat de GT2 in handen van The Stig pakken sneller was dan de Gallardo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        als je de huidige Top Gear vergelijkt met die van een aantal jaar geleden.. toen met die races zoals SLR vs powerboat of DB9 vs TGV en de schitterende tests met knappe shots..(test RS4 in de Alpen, Ford GT in Detroit, ..etc) .. dan was het vroeger toch beter
                        Je moet eens vergelijken met de allereerste aflevering van het in die tijd "nieuwe" seizoen 1

-> studio was LEEG op een paar man na
                        -> een echte deftige test van een BERLINGO

Comment

• Vanavond:

- Jeremy, Richard en James gaan met 3 Amerikaanse musclecars (CTS-V, ZR-1, Challenger), op stap in Amerika. San Fransisco - Utah is de route;
                          - Jeremy test de Fiat 500 Abarth;
                          - Will Young in de Chevrolet Nubira.

Deze aflevering is te zien op zondag 9 november 2008 om 21:00u op BBC 2.

Comment

• ja man... doe mij maar zo'n Corvette jezus focking christ !

Toffe aflevering.

Comment

• Die dodge Zalige aflevering deze keer.. VEEEEEL beter dan vorige week!
                              -

Comment

• Zalig hoe Jeremy met de ZR-1 driftend door de bochten ging

Achterkant was precies wel plastic

Comment

• Ik had er echt schrik voor aan het begin van de aflevering. Jeremy gaat de Corvette hier de grond in boren voor één of andere belachelijke rede, maar nee hoor. hij vind em goe
                                  Wat een machien toch, lekkere driftbak

Comment

• It was gooood.

Comment

• Ik heb mij een kriek gelachen bij die oude Abarth's. Stoelen die niet naar achteren kunnen, die moterkap die moet blijven openstaan

Comment

• wat een schitterende aflevering!

goed gelachen! test in de US was subliem, perfect het karakter van de muscle cars uitgespeeld op hun 3 aparte persoonlijkheden.. heel heel goed!

die Abarth 500 was ook wel goed gedaan, classic Top Gear testje.

en ik wil een CTS-V voor in de week, ZR-1 voor de track en een Challenger voor de zaterdagavond en de quarter-mile!

Comment

• Wat een top-aflevering!!!!!!! Prachtige beelden, prachtige Muscle-cars...

Ik wist dat Willy ze goed zou vinden...

Top Gear

Comment

Working...
                                          X