Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• als May ook zo'n burnout wilt zetten en in het decor belandt.. don't care als het fake was maar ik lag toch even plat

en dan die ZR-1 in de rev-limiter doen hangen

Comment

• van een toeschouwer

Comment

• Comment

• etc etc (http://s132.photobucket.com/albums/q...ear/?start=all)

Comment

• Toffe aflevering
            Wat Jeremy met de ZR-1 doet op die bochtige baantjes

Comment

• Iemand een idee waar ik de aflevering online kan vinden?
              Liefst geen torrent-zever.

Edit: nevermind, heb het al gevonden.
              Last edited by ; 10/11/2008, 11:41.

Comment

• BTW, Hammond's(?) Aeromax is knap!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  'k weet niet waarom ik bij dat moment niet lachte.. dunno maar 't lijkt echt té hard gespeeld op sommige momenten.
                  Ik had hetzelfde. Je wist vroeger ook dat het ervoor gedaan was, maar de spontaneïteit is zoek...

Aflevering van gisteren was wél OK. TG zonder té veel franjes.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Een goeie aflevering was het zeker, nu weten we dat JC toch een Corvette eindelijk weet te waarderen, al is het ook voor het aantal pk's en kracht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JonnyC4 Bekijk Berichten
                      Een goeie aflevering was het zeker, nu weten we dat JC toch een Corvette eindelijk weet te waarderen, al is het ook voor het aantal pk's en kracht
                      sinds de Z06 is de Corvette naar een hoger (Europees) niveau geklommen qua handling

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                      Ik had hetzelfde. Je wist vroeger ook dat het ervoor gedaan was, maar de spontaneïteit is zoek...

idd... USA trip was echt super.. prachtige shots.. vlot geregisseerd.. en 3 jongens die met hun V8 speelgoed wat gaan spelen

en ik vond die CTS-V stiekem een vette bak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

en ik vond die CTS-V stiekem een vette bak
                        Tuurlijk!! Dat boven een E60 M5, anytime!

Dik in die kleur
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten

Dik in die kleur
                          bold statement

Comment

• Leuke aflevering, vooral goed gelachen met jeremy's uitspraak:

"I have to apologise ... for not tellling the gt2's laptime"

Comment

Dat moest ook wel, anders werden ze de US uitgezet

Comment

• Gisteren de 2 afleveringen van het nieuwe seizoen bekeken. De eerste was gewoon goed, de 2de met de test in de VS was SUPER! Ik heb echt genoten van de beelden, het geluid, de commentaar ... Perfect gebracht!

Vanavond op canvas:

Jeremy Clarkson rijdt met de Zweedse Koenigsegg CCX. Richard Hammond probeert de Nissan Micra C+C cabriolet uit. James test de Honda Civic. De drie proberen een Renault Espace om te bouwen tot een ‘cabrioletmonovolume’. James Hewitt, Alan Davies, Trevor Eve, Jimmy Carr, Justin Hawkins, Rick Wakeman en Les Ferdinand bespreken de Chevrolet Lacetti.

Da's volgens mij een aflevering van 4 seizoenen geleden.

Comment

Come again?!

Heb je gezien hoe die ZR1 meebuigt als je erop duwt achteraan. Wat een craftsmanship toch!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                    Come again?!

Heb je gezien hoe die ZR1 meebuigt als je erop duwt achteraan. Wat een craftsmanship toch!
                                    Dat is plastiek dus niets mis mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                      Dat is plastiek dus niets mis mee.
                                      én hij had het over de cadillac, niet de vette.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                        én hij had het over de cadillac, niet de vette.
                                        ????

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

op 2:35 ongeveer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                          ????

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

op 2:35 ongeveer.
                                          Nee, lotuzz hier in z'n quote dat ie em wou boven de m5, dat ging over de CTS-V

Comment

Working...
                                          X