Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
    Nee, lotuzz hier in z'n quote dat ie em wou boven de m5, dat ging over de CTS-V
    Daar antwoordt Jeroen: "Come again?" op.

Daarna begint hij over iets anders met name dat de ZR-1.....althans zo interpreteer ik het.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
      Daar antwoordt Jeroen: "Come again?" op.

Daarna begint hij over iets anders met name dat de ZR-1.....althans zo interpreteer ik het.
      En dat is inderdaad juist geïnterpreteerd. Misschien was het niet zo duidelijk.

Comment

• De stig ging net, op canvas, met die Koenigsegg het decor in

Kostelijke grap...

Comment

• 'k Had die aflevering wel al es gezien.

Ze hebben weer een aantal steken laten vallen met de aftiteling...
          I mean, apen=/=lions en leeuwen=/=monkeys...

En waar hebben ze 10 min uitgesneden?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
            Come again?!

Heb je gezien hoe die ZR1 meebuigt als je erop duwt achteraan. Wat een craftsmanship toch!
            lol

Corvette's en fiberglass body zijn 2 zaken die samenhoren

Comment

• Toch, 'k zou dat niet moeten hebben op een kar van +150.000€!

Of hoeveel kost dat hok hier eigenlijk?

Comment

• dat weet ik niet.

Comment

• zonder opties 66.850 http://www.corvette-europe.com/be/en...ator/Main.aspx

Comment

• dat is de gewone Corvette..

Comment

• €138.990
                      Met Vroom ben je helemaal mee. Lees hier het meest recente nieuws over je favoriete automerk. Of vind je ideale wagen, met de nodige rijtests en adviezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                        Toch, 'k zou dat niet moeten hebben op een kar van +150.000€!

Of hoeveel kost dat hok hier eigenlijk?
                        Wil je een goede kwaliteitsindruk koop je maar een audi.

Comment

Idd, you read my mind...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            lol

Corvette's en fiberglass body zijn 2 zaken die samenhoren
                            eh

is da ni gewoon "plastiek"?
                            Bij mijn weten is glasvezel (of koolstofvezel, whatever ) helemaal niet zo flexibel.

Comment

Vooral dat rode

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                Tuurlijk!! Dat boven een E60 M5, anytime!

Dik in die kleur
                                Ik zou em ook boven een M5 verkiezen.
                                - grommelende V8 vs. hoogtoerige huilende V10
                                - handbak vs. nukkige SMG
                                - knapper exterieur, de BMW heeft daarentegen een knapper interieur
                                - de CTS-V gaat sneller over de Ring dus zal ie zijn mannetje op het circuit ook wel kunnen staan

Comment

• De CTS-V is inderdaad pakken mooier dan ik dacht maar wat ben ik verliefd op die ZR-1... Stel je voor in full black en nummerplaat IAM - 666...

Ooops
                                  AutoMinded.be

Comment

• Schitterende aflevering zondag, zoutvlaktes van Bonneville

Die oude Abarthjes zijn toch ook wel zotte dingen

Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                    BTW, Hammond's(?) Aeromax is knap!!!
                                    Vind ik ook

En Jeremy heeft blijkbaar een CLK 63 Black Series

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                    En waar hebben ze 10 min uitgesneden?
                                    Het nieuws. En vaak ook die stukjes waar ze nadien nog even napraten in de studio na de test.

Die Espace was grappig

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Vooral dat rode
                                    Waar is je vorige onderschrift?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten

Vind ik ook

En Jeremy heeft blijkbaar een CLK 63 Black Series

Stond daar geen nieuwe RS6 naast die Aeromax? Cpt. Slow toch niet?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        eh

is da ni gewoon "plastiek"?
                                        Bij mijn weten is glasvezel (of koolstofvezel, whatever ) helemaal niet zo flexibel.
                                        die achterbumper is idd kunststof

maar al de rest is fiberglass/magnesium/carbon fibre

Comment

• Wat een droomjob hebben die mannen eigenlijk...

Comment

Working...
                                          X