Morgen ergens vinden en bekijken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDamn het was een van de betere afleveringen
Vooral met de reportage over Finland en de challenge waarbij ze een Renault Avantime probeerden even snel te maken dan een Evo X, echt leuk om te zien.
Hakkinen
Die Avantime danste echt zoals een touring car op 't eindLast edited by Lotuzzz; 17/11/2008, 00:28.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDikke vette second!
Die Avantime danste echt zoals een touring car op 't eind
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWat was er dan niet leuk?
Avantime tuning was niet echt slecht maar te kort en niet grappig genoeg...
Kortweg, het was zeker niet slecht maar niet vergelijkbaar met de 2 eerste afleveringen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichtenniet grappig genoeg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenDat stukje over de V8 blender vond ik echt slecht...
Ik wil verdomme supercars zien! Dat kwam er vroeger veel meer aan te pas in topgear.
Niettemin, nog altijd beter dan een test van de nieuwe Opel Asta
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenZendt BBC herhalingen uit? Ik heb het eerste kwartiertje gemist...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten't is een gok maar door de verhoogde onafgeveerde gewicht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenHet kan niet elke week dat soort kermis zijn he... Ik zat ook niet luidop te lachen dit keer, maar ik weet wel dat mijn autoliefhebbers-smile gans de tijd aanwezig was.
Leuk om Hakkinen nog eens aan het werk te zien
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenHoe kan die Avantime nu trager zijn met zo'n remmen eronder?
En volgens mij wordt niet elke ronde perfect gereden, bij de start wat tijd verliezen,... dan kom je op +2 seconden of meer.
Wel een zot geluid, raar ook dat die Avantime maar 150pk had...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenWelke?
Edit: Al gevonden op YouTube.
Ik vind enkel dat filmpje van in Ascari
Comment
Comment