Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Morgen ergens vinden en bekijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Damn het was een van de betere afleveringen
      Vooral met de reportage over Finland en de challenge waarbij ze een Renault Avantime probeerden even snel te maken dan een Evo X, echt leuk om te zien.
      Dikke vette second!

Hakkinen

Die Avantime danste echt zoals een touring car op 't eind
      Last edited by Lotuzzz; 17/11/2008, 00:28.
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
        Dikke vette second!

Die Avantime danste echt zoals een touring car op 't eind
        Geweldig toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Wat was er dan niet leuk?
          Geen nieuwe auto getest, buiten die belachelijke Toyota rolstoel...

Avantime tuning was niet echt slecht maar te kort en niet grappig genoeg...

Kortweg, het was zeker niet slecht maar niet vergelijkbaar met de 2 eerste afleveringen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
            niet grappig genoeg...
            Het kan niet elke week dat soort kermis zijn he... Ik zat ook niet luidop te lachen dit keer, maar ik weet wel dat mijn autoliefhebbers-smile gans de tijd aanwezig was.
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Toen may van dat drankje proefde lag ik toch wel ff in een deuk

Comment

• fuck nu ben ik benieuwd en ik haal maar 40 kb

Comment

• Ik heb bijna constant strijk gelegen

Comment

• Dat stukje over de V8 blender vond ik echt slecht...

Ik wil verdomme supercars zien! Dat kwam er vroeger veel meer aan te pas in topgear.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                    2012-...
                    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                      Dat stukje over de V8 blender vond ik echt slecht...

Ik wil verdomme supercars zien! Dat kwam er vroeger veel meer aan te pas in topgear.
                      tjah, na 11 jaar wordt het moeilijk om elke week scherp te blijven hé.
                      Niettemin, nog altijd beter dan een test van de nieuwe Opel Asta

Comment

• 't Was een leuke aflevering, maar ik heb niet constant moeten lachen, in dat opzicht vond ik de vorige beter.

(en ik wil eigenlijk de veyron eens rond hun testtrack zien gaan, wanneer komt die aflevering?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                          Zendt BBC herhalingen uit? Ik heb het eerste kwartiertje gemist...
                          Normaal gezien kan je a.s. woensdag om 20u (onze tijd) een herhaling van de aflevering van zondag zien op BBC2.

Comment

• Hoe kan die Avantime nu trager zijn met zo'n remmen eronder?

Comment

• 't is een gok maar door de verhoogde onafgeveerde gewicht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                't is een gok maar door de verhoogde onafgeveerde gewicht?
                                dat was ook meteen mijn gedacht toen ze die remschijven voor de camera-lens showden

Comment

• en de grotere wielen vooral denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                    Het kan niet elke week dat soort kermis zijn he... Ik zat ook niet luidop te lachen dit keer, maar ik weet wel dat mijn autoliefhebbers-smile gans de tijd aanwezig was.
                                    Idem
                                    Leuk om Hakkinen nog eens aan het werk te zien

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                    Hoe kan die Avantime nu trager zijn met zo'n remmen eronder?
                                    Baggerbanden met véél profiel.

En volgens mij wordt niet elke ronde perfect gereden, bij de start wat tijd verliezen,... dan kom je op +2 seconden of meer.

Wel een zot geluid, raar ook dat die Avantime maar 150pk had...

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Fucking komisch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                                        Welke?

Edit: Al gevonden op YouTube.
                                        Help eens
                                        Ik vind enkel dat filmpje van in Ascari
                                        Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• LOL da wist ik op't voorrand dat die avanttime het nooit haalde van die EVO
                                          En die blender was ook laché...maar voor de rest vond ik het echt gaaaaaap*

Comment

Working...
                                          X