Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volgende aflevering:

Motoring news and views from the usual team. Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May are challenged to drive from the heart of Switzerland to the North Western coast of England on just one tank of fuel. And as an incentive, the first one to arrive gets to turn on the Blackpool Illuminations.

Back at the track, James tackles his first ever power test in the amazing Pagani Zonda F Roadster and, after years of waiting, The Stig finally gets to set a lap time in the remarkable Bugatti Veyron.

Comment

• Ben benieuwd naar de tijd van de Veyron.

Comment

• Same here.

Gisteren de vorige aflevering bekeken. Ben toch wat op m'n honger blijven zitten.

Als May op repo gaat is het doorgaans 1 van men minder favo stukjes, en de star in a reasonably priced car vond ik ook niet echt symphatiek: daar hoort een UK'er te zitten.

Was allemaal wat te veel van het goede: die avantime, die blender,...

Comment

• Komt dit in de serie?

Last edited by ; 19/11/2008, 22:26.

Comment

• laten we fucking hopen van wel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Same here.

Gisteren de vorige aflevering bekeken. Ben toch wat op m'n honger blijven zitten.

Als May op repo gaat is het doorgaans 1 van men minder favo stukjes, en de star in a reasonably priced car vond ik ook niet echt symphatiek: daar hoort een UK'er te zitten.

Was allemaal wat te veel van het goede: die avantime, die blender,...
              Mark Walberg is zalig

doet me eraan denken dat ik The Departed dringend eens moet aanschaffen.. topfilm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Mark Walberg is zalig

doet me eraan denken dat ik The Departed dringend eens moet aanschaffen.. topfilm
                Een zalige acteur is niet per definitie ook een symphatieke mens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Een zalige acteur is niet per definitie ook een symphatieke mens
                  dat heb ik dan ook niet gezegd... ik weet niet of je zijn verleden kent maar erg sympa is hij niet

Comment

dat heb ik dan ook niet gezegd... ik weet niet of je zijn verleden kent maar erg sympa is hij niet

Hij heeft het uit de doeken gedaan tijdens de show

Comment

• Vanavond Stig in Veyron!

Comment

• ik hoop echt dat hij niet het sneltste gaat zijn

Comment

• Gaat ie ook nooit zijn volgens mij hoor...
                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• heb ik iets gemist of is BBC op de kabel weg ?

Comment

• mijn gok op de Veyron zijn tijd (indien het perfect droog is)

1:19,5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door enter sandman Bekijk Berichten
                                heb ik iets gemist of is BBC op de kabel weg ?
                                Hier heb ik ze nog. Zowel digitaal als op de kabel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                  ik hoop echt dat hij niet het sneltste gaat zijn
                                  Niet sneller dan de Caparo T1 in ieder geval...

Comment

mijn gok op de Veyron zijn tijd (indien het perfect droog is)

1:19,5
                                    Wat is het huidige record nu weer? Ergens 1:17 voor de Ascari A10 of zoiets?

In ieder geval, er komt ook een Koenigsegg als ik mij niet vergis...

Ik denk ook niet dat hij de rapste zal zijn.

Comment

• hij zal absoluut niet de snelste zijn.. als hij rond 1:20 zit gaat het al goed zijn..

Comment

• BBC is gans zwart hier, ook op die "mozaiek" post

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door enter sandman Bekijk Berichten
                                          BBC is gans zwart hier, ook op die "mozaiek" post
                                          hier ook (numericable)

waarschijnlijk het weer.

Comment

Working...
                                          X