Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dacht er hierjuist aan dat het wel raar is dat Jeremy vond dat die opdracht totaal onmogelijk was, want het was juist hij die met een audi a8 4.2tdi van Londen naar Edinburgh en terug reed op 1 tank diesel en dat is 800 miles terwijl ze nu "maar" 750 miles moesten afleggen.
Jaguar heeft mij toch verbaasd met zijn zuinigheid. De 2 andere zitten daar super zuinig te rijden terwijl Jeremy rustig kan doorrijden met de airco en verwarmde zetels op en bij aankomst kon hij nog 150 km rijden met zijn tank.
kan gewoon in scène gezet zijn é om hun eigen merk er positief te laten uitkomen ma bon, da doet er niet toe. kheb weer genoten en veel kunnen lachen. prachtig om een zondag mee af te sluiten
Toffe aflevering, de Veyron staat waar hij eigenlijk hoort, niet als eerste op een bochtig circuitje maar wel nog bloedsnel.
Vanavond op canvas is het weer een oude aflevering, test van de lotus exige (zalig bakje trouwens, zeker in't wit ) en ze gaan elk hun amfibievoertuig maken, altijd lachen.
Dacht er hierjuist aan dat het wel raar is dat Jeremy vond dat die opdracht totaal onmogelijk was, want het was juist hij die met een audi a8 4.2tdi van Londen naar Edinburgh en terug reed op 1 tank diesel en dat is 800 miles terwijl ze nu "maar" 750 miles moesten afleggen.
Niet alles geloven wat er in top gear gezegd en gedaan wordt hé, veel ervan is in scène gezet.
Jaguar heeft mij toch verbaasd met zijn zuinigheid. De 2 andere zitten daar super zuinig te rijden terwijl Jeremy rustig kan doorrijden met de airco en verwarmde zetels op en bij aankomst kon hij nog 150 km rijden met zijn tank.
Airco is misschien een andere zaak maar al die andere prullen hebben niet echt een impact op jhe verbruik.
Zeker bij snelwegkm's geeft je alternator steeds meer stroom dan nodig is dus die prullen maken niet uit, tis juist de compressor van de airco die wat weerstand geeft en hoe groter de motor hoe minder de impact daar van zal zijn.
In een 1.1 naft ga je dat harder merken dan in een 2.V6 (PSA) diesel.
En die zuinigheidstests, al die karren stonden op Britse platen.
Die zijn niet naar Basel geteleporteerd geweest hé, dus ze wisten perfect hoe zuinig die dingen zijn.
Veel show, 't is al. Wel straf dat er zo veel afwijking zit in die boordcomputers.
Zonda, geschift geluid. Doet mij beetje aan een F1 denken.
'If you went on a cruise and the boat was in the harbour upside down, you would want your money back'
schitterend!
Die James met zijn droge humor ook steeds, zoals tijdens 't chit-chat momentje in de zetels toen James zo bezig was over zijn broek drogen in de microgolfoven en 't enige wat 'm in zijn auto heeft liggen een borsteltje om 't stof af te borstelen van de ventilatiemonden... die allemaal precies op dezelfde positie afgesteld staan (... aan dat laatste ben ik eigenlijk ook wel schuldig )
Jaguar heeft mij toch verbaasd met zijn zuinigheid. De 2 andere zitten daar super zuinig te rijden terwijl Jeremy rustig kan doorrijden met de airco en verwarmde zetels op en bij aankomst kon hij nog 150 km rijden met zijn tank.
Die Jaguar zijn dieseltank is ook misschien wel dubbel zo groot..
Maar inderdaad wel een knappe prestatie.
BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment