fak die Catherham Ik zat daar echt zo in de zetel te staren van "damn dit is HET autorijden"
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Wat een prachtige test van die Fiesta, en eigenlijk een zeer mooi wagentje toch.
JC zijn stem was wel grappig tijdens 'the news' maar wat ik grappiger vond was dat je al de beginselen van zijn stemproblemen kon horen bij de voice-over met de communistische wagens. Terwijl hij in de opname zelf een perfecte stem had.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenRotslechte aflevering imo.
Meen je dat?
James May: And now the news. And it's great news ladies and gentlemen. It's news to warm the heart of nations: Jeremy Clarkson ... has lost his voice.
Comment
-
Ik vond het een schitterende aflevering, met de 'Fiesta in the mall' als hoogtepunt. Verder was het interview met Boris Johnson de moeite (als je de burgemeester van London in je show kan krijgen ben je goed bezig!).
Hoewel ik het stukje over communistische auto's ook de moeite vond miste ik toch een belangrijk model: de ZIL. Ik bedoel, dat was pas een communistische luxewagen. Vroeger hadden die dingen zelfs hun eigen baanvak! (En dat past nu toch echt in JC zijn straatje...) Ach, ze zullen er geen gevonden hebben, zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenKan ik ergens alle afleveringen op DVD kopen ?Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk BerichtenVoor zover ik weet is TG niet beschikbaar op dvd.
De specials zitten soms bij TG magazine in Engeland en Clarkson brengt wl dvds uit, alleen zijn die niet zo grappig als TG zelf.Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenBedankt.
Spijtig... Dan zal ik iets anders moeten vragen voor m'n kerst...
(ze kwamen van de free record shop, aan de verpakking te zien)
Top gear - Back in the fast lane - het beste uit Serie 1 & 2
Top gear - Revved up - het beste uit serie 3,4 & 5
En dan heb je nog verscheidene dvd's van o.a de winter olympics en van Clarkson en Hammond zelf: Hot metal, Heaven & Hell,....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichtenik vond het redelijk zot hoe die fiesta door da water ging!
Comment
-
De Stiglap met de Caterham heb ik vier keer teruggespoeld (ik kijk TG in uitgesteld relais tussen De smaakvolle wijfkes van De Keyser en Studio1 )
Magistrale kar, magistrale Stig
Een van m'n favoriete minuten EVER van TG
Ik vond het een goeie aflevering. Heel sec en 'goedkoop' eigenlijk, voor hun doen, maar hoe verder de test met die Fiesta vorderde, hoe harder ze er toch weer over gingen. Zal de bedoeling wel geweest zijn, geslaagd effect
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDe Stiglap met de Caterham heb ik vier keer teruggespoeld (ik kijk TG in uitgesteld relais tussen De smaakvolle wijfkes van De Keyser en Studio1 )
Magistrale kar, magistrale Stig
Een van m'n favoriete minuten EVER van TG
Ik vond het een goeie aflevering. Heel sec en 'goedkoop' eigenlijk, voor hun doen, maar hoe verder de test met die Fiesta vorderde, hoe harder ze er toch weer over gingen. Zal de bedoeling wel geweest zijn, geslaagd effect
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenNu wil ik nog meer een Caterham.
Alleen vrees ik dat mijn rijmanskunsten geen match zijn voor dat geweld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk BerichtenJe kan wel DVD's kopen van Top gear hoor. Ik heb er vorige maand enkele gekregen voor mijn verjaardag.
(ze kwamen van de free record shop, aan de verpakking te zien)
Top gear - Back in the fast lane - het beste uit Serie 1 & 2
Top gear - Revved up - het beste uit serie 3,4 & 5
En dan heb je nog verscheidene dvd's van o.a de winter olympics en van Clarkson en Hammond zelf: Hot metal, Heaven & Hell,....
Da's heel goed. Dan ga ik zeker eens snollen en langs Free Record Shop gaan! Bedankt Slikz.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenJe moet beginnen met zo'n 1600. 110 pk ofzo.
Met 105 pk ofzo ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtendie Fiesta die zomaar even uit de zee komt rijden... dunno... maar dat leek me toch echt wel gemanipuleerd. Iets met sleeptouw enzo...
je zou toch denken dat een auto geen grip heeft op de zeebodem, lijkt me.
Comment
Comment