Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• goh dan moet je naar fifth gear kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
      goh dan moet je naar fifth gear kijken
      Idd, dat zie ik zeer graag, alleen spijtig van de (te) korte reportages dan weer.

't is ook nooit goed voor mij eh

Jawel, de top gear van vroeger.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
      2012-...
      '07 BMW 118d

Comment

• Die Catherham
        Hun uitleg is perfect wat je als autoliefhebber voelt bij het zien van die ronde.
        Te zalig gewoon, ik zal dat filmpje nooit beu geraken

Comment

• saaiste aflevering ooit

Comment

• Ik heb de touring car special gemist (twas de smaak van de keyser...)
            Was dat goed?

Want voor de rest vond ik er niet echt zoveel aan...

Comment

• Zeer flauwe aflevering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                saaiste aflevering ooit
                ik kon het niet beter zeggen. Enkel het stukje met de V8 was een beetje lachen geblazen, en dan nog bleef het flauw.

Comment

• Ik vond het ook maar saai..

Ok die Tesla en die Honda waren niet zo spannend maar die BTCC special

Wat was dat vroeger veel leuker om naar te kijken dan nu zeg!

Top Gear awards zijn zo afgezaagd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                    saaiste aflevering ooit
                    ²²²²²

Comment

• Echt boeiend was het deze keer niet nee. De vorige keer was ook al minder eigenlijk.

Comment

• Ik vond het best een leuke aflevering.

Enkele dagen geleden zag ik een programma op een Hollandse zender waar ze de Tesla de hemel inprijzen. En de Opel met brandstofcel een dwaas idee

James had gelijk, die batterijdingen werken niet omdat ze te lang moeten laden.
                        Net als Leno, een wagen met brandstofcel voor tijdens de week, en een leuke benzinewagen voor tijdens het weekend

Comment

• Geen extra grappige aflevering, wel interessant.

Comment

• De Opel Vectra OPC wordt op dit eigenste moment redelijk met de grond gelijk gemaakt
                            Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• die caravanbrand OMG!!

Comment

• Het ging tenminste over auto's, ik vond het wel een goede aflevering

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
                                  De Opel Vectra OPC wordt op dit eigenste moment redelijk met de grond gelijk gemaakt
                                  redelijk oud nieuws hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                    Ik mis gewoon de Top Gear van vroeger. Het afgelopen jaar is Top Gear zich meer en meer op de humor aan't toespitsen en minder op auto's.

Als ik naar Top Gear kijk wil ik naar een auto-programma kijken.

Zoals ze het nu doen zal het ongetwijfeld bij een groter publiek aanslaan, maar niet bij mij.
                                    Dit gevoel had ik bij seizoen 8 en 9. Ofwel ben ik er nu aan gewend ofwel zijn ze terug ewat de betere toer opgegaan.

ahja, JC is geen autoliefhebber. Als autoliefhebber crash je geen wagen waar liefhebbers van het model mogelijks nog veel onderdelen van zouden kunnen gebruiken, neem dan een echt wrak fzo :s
                                    Last edited by Asserti; 17/12/2008, 12:45.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Ik vond de aflevering nog meevallen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                        ahja, JC is geen autoliefhebber. Als autoliefhebber crash je geen wagen waar liefhebbers van het model mogelijks nog veel onderdelen van zouden kunnen gebruiken, neem dan een echt wrak fzo :s
                                        Ge zijt toch ook geen lid van de Morris Marina Owners Club?

Ze zouden juist content moeten zijn, hoe meer ze er vernielen hoe zeldzamer ze worden, krijgen ze misschien nog wat waarde

Comment

• Ik vond het ook allemaal wel meevallen. Enerzijds verlang ik ook wel naar wat meer objectiviteit en info over de geteste wagens, maar anderzijds zie ik ook graag naar de humor tussen die drie gasten. TG is puur entertainment voor me. Voor de info lees ik AG wel
                                          Het enigste minpunt aan de laatste afleveringen is inderdaad die awards. Die zijn niet bijster origineel meer. Maar ja, ge kunt het warm water niet blijven uitvinden, he.
                                          Trouwens, wat is dat tegenwoordig met die vrouwkes die op de eerste rij staan? Ge zout zweren dat het ervoor gedaan is!

Comment

Working...
                                          X