goh dan moet je naar fifth gear kijken
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichtengoh dan moet je naar fifth gear kijken
't is ook nooit goed voor mij eh
Jawel, de top gear van vroeger.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtensaaiste aflevering ooit
Comment
-
Comment
-
Ik vond het best een leuke aflevering.
Enkele dagen geleden zag ik een programma op een Hollandse zender waar ze de Tesla de hemel inprijzen. En de Opel met brandstofcel een dwaas idee
James had gelijk, die batterijdingen werken niet omdat ze te lang moeten laden.
Net als Leno, een wagen met brandstofcel voor tijdens de week, en een leuke benzinewagen voor tijdens het weekend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk BerichtenDe Opel Vectra OPC wordt op dit eigenste moment redelijk met de grond gelijk gemaakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenIk mis gewoon de Top Gear van vroeger. Het afgelopen jaar is Top Gear zich meer en meer op de humor aan't toespitsen en minder op auto's.
Als ik naar Top Gear kijk wil ik naar een auto-programma kijken.
Zoals ze het nu doen zal het ongetwijfeld bij een groter publiek aanslaan, maar niet bij mij.
ahja, JC is geen autoliefhebber. Als autoliefhebber crash je geen wagen waar liefhebbers van het model mogelijks nog veel onderdelen van zouden kunnen gebruiken, neem dan een echt wrak fzo :sLast edited by Asserti; 17/12/2008, 12:45.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenahja, JC is geen autoliefhebber. Als autoliefhebber crash je geen wagen waar liefhebbers van het model mogelijks nog veel onderdelen van zouden kunnen gebruiken, neem dan een echt wrak fzo :s
Ze zouden juist content moeten zijn, hoe meer ze er vernielen hoe zeldzamer ze worden, krijgen ze misschien nog wat waarde
Comment
-
Ik vond het ook allemaal wel meevallen. Enerzijds verlang ik ook wel naar wat meer objectiviteit en info over de geteste wagens, maar anderzijds zie ik ook graag naar de humor tussen die drie gasten. TG is puur entertainment voor me. Voor de info lees ik AG wel
Het enigste minpunt aan de laatste afleveringen is inderdaad die awards. Die zijn niet bijster origineel meer. Maar ja, ge kunt het warm water niet blijven uitvinden, he.
Trouwens, wat is dat tegenwoordig met die vrouwkes die op de eerste rij staan? Ge zout zweren dat het ervoor gedaan is!
Comment
Comment