Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Michael Schumacher?
    Darren Turner?
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
      vegelijk zelf maar

the stig op de london motorshow
      Alsof de echte Stig naar nen motorshow zou komen

Ik denk dat

a) dienen mens wel wa beter te doen heeft

b) gezien zijn geheime identiteit zal em ook wel ni op zulke drukke plaatsen komen

Ik denk dat dienen ouden is die James 20 seconden sneller liet gaan in den TVR dien schot Jacky en nog iets... De stig heeft in mijn ogen namelijk ni echt een vitale zithouding...
      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Het zou mij niet verbazen moesten er meerdere Stigs zijn, ik kan mij moeilijk voorstellen dat de stig die rondjes rijdt op hun testrack ook degene is die meedoet met sommige belachelijke races e.d.
        Belachelijk niet slecht bedoelt hé, ik bedoel maar als hij bvb op de metro moet zitten.

Comment

• [quote=Levi;3148638]Het zou mij niet verbazen moesten er meerdere Stigs zijn[quote]

Met dat gedacht zit ik ook al een lange tijd. Denk niet dat ze nog vlug het risico gaan nemen als vroeger met ééntje.

Hij zal misschien veel cousins hebben

Comment

• Neen zij zijn het allemaal niet.. Of er meerdere zijn denk ik niet want hierover heeft hij niks gezegd. Mss gaat er wel iemand anders naar die shows maar voor de tests in topgear is het 1 piloot..
            Last edited by xxx; 28/12/2008, 15:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
              Is David Saelens je neef?
              Jep..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                Ik weet met zekerheid wie hij is maar er werd mij gevraagd om het geheim te houden.. Hij is bevriend met mijn neef (die Porsche Supercup rijdt).

Edit: meeste mensen gaan mij wss niet geloven maar voor zover ik weet zou het echt waar zijn!
                Ik heb enkele weken geleden een foto of een filmpje gezien ergens, maar ik weet niet meer waar.

Ik dacht dat het een reeds iets oudere man was (45-60 jaar), brits racepiloot. Klopt dit?

Comment

• Het is toch al langer gekend dat de Stig niet 1 persoon is? Toen ze de Renault F1 rond hun track lieten gaan was het Kovalainen.

Comment

• Mocht je nog wat tijd over hebben deze zondagavond, dan zou je om 20:00 al op de BBC af kunnen stemmen voor James’ eigen programma, James May’s Top Toys. Na Top Gear komt vervolgens The Real Italian Job: James Martin’s Mille Miglia, waarin een tv-kok in een oude Maserati de bekende Italiaanse rally rijdt. Alsof dat nog niet genoeg is worden we daarna nog even getrakteerd op de klassieker The Getaway (1972) met Steve McQueen. Ik kom het huis niet meer uit vanavond denk ik…
                    Top TV avondje

Comment

• om welk uur beginnet vnv?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                        om welk uur beginnet vnv?
                        Normaal is het 21-22h local time

Met local = hier é

Comment

• finalgear.com is goed voor alles van topgear

Staat zo een tellertje dat aftelt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                            Normaal is het 21-22h local time

Met local = hier é
                            thanks babe!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                              finalgear.com is goed voor alles van topgear

Staat zo een tellertje dat aftelt.
                              En om elke zondag mijn torrentje te gaan halen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                                En om elke zondag mijn torrentje te gaan halen
                                sshhhhhhht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  Ik heb enkele weken geleden een foto of een filmpje gezien ergens, maar ik weet niet meer waar.

Ik dacht dat het een reeds iets oudere man was (45-60 jaar), brits racepiloot. Klopt dit?
                                  Hij is 30 jaar!

Comment

• Dan Wheldon?

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                    cc

Comment

• Of Marc Hynes, rijdt ook Porsche Supercup momenteel..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                      cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                                        Hij is 30 jaar!
                                        En zou dat kunnen dat dat de vorige was?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                          En zou dat kunnen dat dat de vorige was?
                                          Even opgezocht, de vorige stig blijkt Perry McCarthey te zijn, het was zijn gezicht dat ik me nog herinnerde.

Comment

Working...
                                          X