Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
b) gezien zijn geheime identiteit zal em ook wel ni op zulke drukke plaatsen komen
Ik denk dat dienen ouden is die James 20 seconden sneller liet gaan in den TVR dien schot Jacky en nog iets... De stig heeft in mijn ogen namelijk ni echt een vitale zithouding...
Het zou mij niet verbazen moesten er meerdere Stigs zijn, ik kan mij moeilijk voorstellen dat de stig die rondjes rijdt op hun testrack ook degene is die meedoet met sommige belachelijke races e.d.
Belachelijk niet slecht bedoelt hé, ik bedoel maar als hij bvb op de metro moet zitten.
Neen zij zijn het allemaal niet.. Of er meerdere zijn denk ik niet want hierover heeft hij niks gezegd. Mss gaat er wel iemand anders naar die shows maar voor de tests in topgear is het 1 piloot..
Mocht je nog wat tijd over hebben deze zondagavond, dan zou je om 20:00 al op de BBC af kunnen stemmen voor James’ eigen programma, James May’s Top Toys. Na Top Gear komt vervolgens The Real Italian Job: James Martin’s Mille Miglia, waarin een tv-kok in een oude Maserati de bekende Italiaanse rally rijdt. Alsof dat nog niet genoeg is worden we daarna nog even getrakteerd op de klassieker The Getaway (1972) met Steve McQueen. Ik kom het huis niet meer uit vanavond denk ik…
Comment