Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In verband met dat knippen kan je dit op Wikipedia vinden:

The BBC also broadcasts edited Top Gear programmes on its international BBC World TV channel. Episodes are shortened to 30 minutes, often leaving dangling references and inconsistencies. Additionally, the original transmission order is sometimes not adhered to, so references to un-aired events are common. The only footage specially shot for the international version is for the end of each episode, when Clarkson bids his goodbye to BBC World viewers, instead of BBC viewers.
    Een echte uitleg wordt er niet aan gegeven, enkel om ze 30 minuten lang te maken. Maar op Canvas lijken ze toch langer te zijn dan 30 minuten dacht ik? Meestal wordt het nieuws er sowieso uitgeknipt, maar ik heb op Canvas toch al een aflevering gezien met het nieuws er nog in.

Geen uitleg dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
      Vanavond op Canvas de roadtrip met de 3 muscle cars.

Ik ben op post.

ZR1
      Was de moeite vond ik!
      Dodge Challenger
      Staat trouwens op het autosalon
      Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
      Opel Astra Coupé 1.8 92kw
      Opel Zafira 1.8 85kw
      VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
      Mazda 323F 1.6 66kw
      Mazda 323 1.7 diesel 42kw
      Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
        Vanavond op Canvas de roadtrip met de 3 muscle cars.

Ik ben op post.

ZR1
        Heb de aflevering ook gezien.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Vanavond op canvas:
          Het team van Top Gear krijgt de opdracht een gewone occasiewagen om te toveren tot een racemachine die zich kan meten met een splinternieuwe volbloedbolide. De tweedehandsauto is een Renault Avantime en de sportwagen een Mitsubishu 300. James trekt naar het Hoge Noorden om uit te vissen waarom de Finnen zulke goede racers hebben, zowel in de rally als in de Formule 1.
          Hij praat daarover met Mikka Häkkinen, tweevoudig wereldkampioen Formule 1. Richard reist nog verder en gaat in Japan de nieuwe Toyota iReal testen. De Amerikaanse zanger en acteur Mark Wahlberg is de ‘Star in a reasonably priced car’.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
            Vanavond op canvas:
            Het team van Top Gear krijgt de opdracht een gewone occasiewagen om te toveren tot een racemachine die zich kan meten met een splinternieuwe volbloedbolide. De tweedehandsauto is een Renault Avantime en de sportwagen een Mitsubishu 300. James trekt naar het Hoge Noorden om uit te vissen waarom de Finnen zulke goede racers hebben, zowel in de rally als in de Formule 1.
            Hij praat daarover met Mikka Häkkinen, tweevoudig wereldkampioen Formule 1. Richard reist nog verder en gaat in Japan de nieuwe Toyota iReal testen. De Amerikaanse zanger en acteur Mark Wahlberg is de ‘Star in a reasonably priced car’.
            Nog een aflevering die ik op de BBC blijkbaar heb gemist.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik weet niet of ik het moet geloven.

Comment

• Het zou wel goed kunnen.

Kan diegene die wist wie het was hier op het forum misschien bevestigen?

Comment

• Collins wordt al heel lang getipt als Stig. Zou wel kunnen.

Comment

• Die zwarte velgen op de renault, welk merk is dat?

Comment

• eindelijk eens een Evooke gezien in top gear

Comment

• Best wel een zalige aflevering, Captain Slow die driftles krijgt

Hij deed het nog niet zo slecht
                        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Vanavond

19u-20u
                          James May's Big Ideas
                          James May sets off to discover if his childhood vision of a world populated by robots will ever become a reality. He encounters robots that are almost human in Japan, a two million dollar bionic woman in the US and a robot that walks... Straight into a door. But is James' vision of the future just a little old- fashioned?
                          To find out, he takes his first nervous step into a world where he becomes a ghost within a machine.
                          21u-22u
                          Best of Top Gear
                          Jeremy, James and Richard travel to Belgium to do battle with the German presenters of D Motor- Top Gear's German equivalent. Also in the show, Richard travels to the Alps where he races his Audi RS6 against two extreme speed skiers, and Jeremy travels to the countryside to go foxhunting in Daihatsu Terios. The star in the reasonably priced car is the Mayor of London Boris Johnson.

Comment

• heefter iemand hier al es een opname bijgewoond btw? Ik vind het stom dak er nu pas aan denk, maar heb me dan eindelijk op de wachtlijst weten te plaatsen, en binnen 2 a 3 jaar kannek es naar daar.

Comment

• foutje ondekt bij de ondertiteling , er stond : 10 gallon is 45 liter , maar normaal gezien is dat maar 37,8541178 liter
                              1991 Audi S2 coupe
                              2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichten
                                heefter iemand hier al es een opname bijgewoond btw? Ik vind het stom dak er nu pas aan denk, maar heb me dan eindelijk op de wachtlijst weten te plaatsen, en binnen 2 a 3 jaar kannek es naar daar.
                                Denk niet dat je snel iemand zal vinden die er al eens geweest is voor een opname.
                                Je moet inderdaad een paar jaar geduld uitoefenen, en als je dan een datum voorgeschoteld krijgt is het nog niet zeker of die doorgaat. Meestal wel, maar ze nemen altijd op in de week voor de uitzending, dus als er eens een verschuiving is door de BBC mag je ook een week later gaan dan gepland.

En het is trouwens altijd opname op woensdag, dus dat kost je wat verlof.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichten
                                  heefter iemand hier al es een opname bijgewoond btw? Ik vind het stom dak er nu pas aan denk, maar heb me dan eindelijk op de wachtlijst weten te plaatsen, en binnen 2 a 3 jaar kannek es naar daar.
                                  Wat moet je eigenlijk doen om op die wachtlijst terecht te komen?

Het is dan te hopen dat het een echte aflevering is, en niet zoals bij de Vietnam special dat ze gewoon een uur een film tonen

Comment

• The team push their cars and themselves to the limits in the world’s biggest motoring show

Tickets zijn gratis ... je moet alleen heel lang op de wachtlijst staan!

Comment

• khoop idd da ze da wa op voorhand zeggen, want ff snel nen boot of een vliegtuig regelen is ni altijd makkelijk. Dat zouden zo'n momenten zijn waarbij ne rinspeed splash van pas zou komen :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                                        Het is dan te hopen dat het een echte aflevering is, en niet zoals bij de Vietnam special dat ze gewoon een uur een film tonen
                                        Dat zal wel gewoon opgenomen zijn samen met een andere aflevering. Daarvoor gaan ze geen ander volk vragen en alle voorbereidingen opnieuw treffen.

Snel even wat andere mensen vooraan plaatsen en opnemen maar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                                          foutje ondekt bij de ondertiteling , er stond : 10 gallon is 45 liter , maar normaal gezien is dat maar 37,8541178 liter

Toch niet, een US gallon is 3,8 liter, een imperial (uk) is er 4,5:

1 Imperial gallon = 4.54609188 liter

Comment

Working...
                                          X