Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Top Gear
    zondag van 20:05 tot 21:10

Informatief, amusant, grensverleggend en politiek volkomen incorrect auto- en motormagazine van de BBC.

(jg 11/afl 19). Jeremy daagt Richard en James uit voor een 400 kilometer lange, epische race in Japan. Hij rijdt in de impressionante Nissan GTR en de twee anderen moeten het met openbaar vervoer doen: treinen, bussen en zelfs een kabelbaan, want het eindpunt ligt op een berg. Terwijl Jeremy in zijn bolide flirt met de geluidsmuur, hebben Richard en James in hun 'bullet train' vooral last van de taalbarrière. Fiona Bruce en Kate Silverton testen een 'redelijk geprijsde wagen'.
    Ik ga sebiet naar deze herhaling kijken.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Vanavond in Top Gear op Canvas: Deze extra lange laatste aflevering van reeks twaalf neemt epische proporties aan: Jeremy, Richard en James reizen naar Vietnam en nemen de uitdaging aan om in acht dagen van het zuiden naar het noorden van te rijden. Eerst moeten ze een geschikte auto kopen en dat valt niet mee: de ettelijke miljoenen dong die ze op zak hebben, blijken lang niet zo veel geld te zijn als ze wel gedacht hadden, zeker niet in één van de duurste automarkten ter wereld. Toch vinden ze uiteindelijk een voertuig naar hun smaak en dan beginnen ze aan het spectaculaire traject...

Met andere woorden, geen car te zien, maar de komische momenten maken de aflevering helemaal goed!

21.10u

Comment

• Machtig mooie landschappen! Hoewel de formule begint te verslijten was die Vietnamaflevering weer amusant en had je alweer wat landschappen en cultuur uit een land dat je anders amper kent. Geniet ervan.

Comment

• idd was best een mooie aflevering
          wat ik super vond was wss vorige week, ze hadden wagens getest uit een communistisch land, die trouwens spuuglelijk waren...
          ene had in brand gevlogen, en ze kregen klachten van een of ander clubken.
          endan een video dat ze zogezegt een nieuwe hadden gekocht op en top, en dan viel er een piano op

mvg,

Comment

• ik heb altijd een déjà-vu gevoel in dit topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              ik heb altijd een déjà-vu gevoel in dit topic
              Héhé, I know what you mean ...

Echte fans kijken "live" op BBC2 en niet naar heruitzendingen op Canvas, right?
              Dan moet je tenminste niet op die slechte ondertiteling kijken ...

Comment

• Echte fans kunnen geen BBC2 ontvangen op kot.

Comment

• exactly!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten

Ik kijk ook meestal wel op de BBC, maar ook wel de uitzendingen op Canvas, zo heb ik toch al wel gemerkt dat ik enkele uitzendingen gemist heb.
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Correctie:

Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
                      Echte fans kijken "live" op BBC2 en naar heruitzendingen op Canvas en dan nog eens naar de herhalingen op de BBC op woensdag?

Fouten in de ondertiteling heb ik al doorgegeven aan de vertaalfirma.

Comment

Echte fans zien ook het nieuws op BBC2 terwijl dat op Canvas vaak gewoon weggeknipt is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                          Correctie:

Fouten in de ondertiteling heb ik al doorgegeven aan de vertaalfirma.
                          Heb je daar link/contact e-mailadres van?

Comment

Ik kijk live op BBC2 én naar de heruitzendingen op Canvas. Wat ben ik nu?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                              een freak?
                              zo doe ik het ook

mvg,

Comment

Iemand met veel te veel tijd?

Comment

Een autofan?

Ik kijk ook soms op canvas als er niks is op de andere zenders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                    Heb je daar link/contact e-mailadres van?
                                    Niet meer. Ik ben in contact geraakt met die firma door de naam die op't einde van de aflevering verschijnt, in te geven in google. Beetje rondklikken en voor je het weet zit je op de onctactpagina van de vertaalfirma.

Comment

• Als ik mij niet vergis, is dat de firma nv miles (typ in google gewoon "nv miles vertaling" in en je komt erop uit). Zij vertalen vrij veel programma's.

Comment

• Naar mijn mening is "the Stig" gewoon een nuttige uitvinding zowel op marketing vlak als op organisatorisch vlak. Stel dat de ene coureur die the stig is op een gegeven moment niet vrij is, dan steken ze toch gewoon iemand anders in dat pakje. Afgetraind zijn ze allicht allemaal en dan maakt het toch niet uit of dat nu een man of een vrouw is. Als die persoon maar kan rijden en wat ballen aan zn lijf heeft!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Panterken Bekijk Berichten
                                          Naar mijn mening is "the Stig" gewoon een nuttige uitvinding zowel op marketing vlak als op organisatorisch vlak. Stel dat de ene coureur die the stig is op een gegeven moment niet vrij is, dan steken ze toch gewoon iemand anders in dat pakje. Afgetraind zijn ze allicht allemaal en dan maakt het toch niet uit of dat nu een man of een vrouw is. Als die persoon maar kan rijden en wat ballen aan zn lijf heeft!
                                          en ongeveer even groot zijn, want anders zal het ook wel opvallen mijn gedacht
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X