Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    en ongeveer even groot zijn, want anders zal het ook wel opvallen mijn gedacht
    Een camerastandpunt kan veel doen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
      En op een dood momentje kijk ik dan nog es naar de topafleveringen...

Eergisteren nog es gekeken naar die met hun tractor en daarna naar hun 24 uur race
      Gisteren opnieuw aan het dromen van een E46 M3 trackcar? Wat dacht je, ik bekijk die TG aflevering nog eens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Panterken Bekijk Berichten
        Naar mijn mening is "the Stig" gewoon een nuttige uitvinding zowel op marketing vlak als op organisatorisch vlak. Stel dat de ene coureur die the stig is op een gegeven moment niet vrij is, dan steken ze toch gewoon iemand anders in dat pakje. Afgetraind zijn ze allicht allemaal en dan maakt het toch niet uit of dat nu een man of een vrouw is. Als die persoon maar kan rijden en wat ballen aan zn lijf heeft!
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
          Niet meer. Ik ben in contact geraakt met die firma door de naam die op't einde van de aflevering verschijnt, in te geven in google. Beetje rondklikken en voor je het weet zit je op de onctactpagina van de vertaalfirma.

En wat is't nut daarvan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
            En wat is't nut daarvan?
            Martini Racing vroeg een contactadres, ik heb dat gegeven.

Comment

En wat is't nut daarvan?
              Zeggen hoe slecht hun vertaling is.

Comment

• kijken jullie Top Gear op BBC of canvas??

Comment

• BBC natuurlijk

Canvas zijn: 1) herhalingen die, 2) slecht ondertiteld (en dus verwarrend) zijn, 3) waar de helft uitgeknipt is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk Berichten
                    kijken jullie Top Gear op BBC of canvas??
                    't is volgens mij gedaan op Canvas?
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                      BBC natuurlijk

Canvas zijn: 1) herhalingen die, 2) slecht ondertiteld (en dus verwarrend) zijn, 3) waar de helft uitgeknipt is.
                      1) Herhalingen, leuk als je iets gemist hebt
                      2) Slecht ondertitelt, ik lees die ondertitels niet. Ik kijk geen tv om ondertitels de lezen, als ik wil lezen neem ik wel een boek!
                      3) Stukken uitgeknipt? Heb dat nog niet als hinderlijk ondervonden.
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

1) Herhalingen, leuk als je iets gemist hebt
                        2) Slecht ondertitelt, ik lees die ondertitels niet. Ik kijk geen tv om ondertitels de lezen, als ik wil lezen neem ik wel een boek!
                        3) Stukken uitgeknipt? Heb dat nog niet als hinderlijk ondervonden.
                        ik moet wel op canvas kijken op zondag heb ik geen tijd

Comment

• pssst, cars the best invention

Comment

't is volgens mij gedaan op Canvas?
                            Yep Vindt het niet erg eigenlijk.

Comment

• Heb net die Vietnam special gezien. Wowowow, fantastische beelden

Lang geleden dat ik nog zo gelachen heb met iets op TV, super

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                BBC natuurlijk

4) minder goede muziek
                                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                  Heb net die Vietnam special gezien. Wowowow, fantastische beelden

Lang geleden dat ik nog zo gelachen heb met iets op TV, super
                                  die special was geweldig!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                    4) minder goede muziek
                                    Hoezo? dubben ze de muziek misschien?

Over de ondertitels: je hebt wel door wanneer ze fout zijn, ik zie ze vooral als een hulp. Vooral omdat het lyrische Engels van Clarkson door 99% van de Belgen niet volledig vertaald kan worden.

Tenzij jullie allemaal 5 jaar in GB gewoond hebben verstaan jullie ook niet alles.

en als je vriendin/vriend/ouders iets zeggen/lawaai maken heb je de zin gemist als er geen ondertiteling is.

Comment

en als je vriendin/vriend/ouders iets zeggen/lawaai maken heb je de zin gemist als er geen ondertiteling is.

Zeer herkenbaar.

ik:Lap, ik heb het nu gemist. Zwijg nu toch ff.
                                      zij: pff, die stomme Top Gear.
                                      ik: *zwijgt wijselijk*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten

Zeer herkenbaar.
                                        ik: Lap, ik heb het nu gemist. Zwijg nu toch ff.
                                        zij: pff, die stomme Top Gear.
                                        En daardoor weer een stuk gemist...

Comment

Hoezo? dubben ze de muziek misschien?

Over de ondertitels: je hebt wel door wanneer ze fout zijn, ik zie ze vooral als een hulp. Vooral omdat het lyrische Engels van Clarkson door 99% van de Belgen niet volledig vertaald kan worden.

Tenzij jullie allemaal 5 jaar in GB gewoond hebben verstaan jullie ook niet alles.

Ik behoor tot die 1% die Clarkson en co helemaal verstaat.

Als mijn vriendin lawaai maakt spoel ik even terug op de digibox.

Geen ondertiteling nodig, dus BBC voor mij!

Comment

Working...
                                          X