Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vraag mij eigenlijk af waarom ze nu naar goedkopere wagens moeten? Ik vermoed dat ze die wagens gratis in bruikleen krijgen en ze enkel en alleen de brandstof moeten betalen en gezien hun enorme budgetten is die kost bijna verwaarloosbaar.

Gezien de economische toestand begrijp ik volledig dat hun budget verkleint moest worden maar door goedkopere wagens te testen, ga je uw budget toch echt niet beperken.
    Ik had het misschien logischer gevonden dat ze in hun afleveringen een deel van de spectaculaire / dure dingen vervangen door testen van kleinere wagens om zo een effectieve beperking van het budget in te voeren. Misschien bedoelt het artikel dit maar het is nogal onduidelijk / vaag.

Comment

• Bwah,

afwachten tot het nieuwe seizoen start...
      Iemand trouwens idee wanneer dat is ?

Clarkson kennende zal hij wel de exclusieve wagens niet vergeten

Comment

• 21 juni

Comment

• En als je dat niet geloofd maken ze je iets anders wijs ...

Comment

• There's no such thing as bad publicity ;-)

Comment

• Toyota IQ in Top Gear?
              Eerst zien en dan geloven.

Comment

• serieus, als het alleen maar zo'n kleine wagen's zijn, en minder echte auto's
                iemand die zich 100% op milieuvriendelijke wagens fixeert en zo klein mogelijk om de aarde te sparen... noem ik toch geen autoliefhebber...
                maar is mijn mening natuurlijk, zal afwachten worden

grtz

Comment

• Idd eerst zien. En dan nog uiteindelijk...Die aflevering in Vietnam was gewoon gewéldig !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
                    serieus, als het alleen maar zo'n kleine wagen's zijn, en minder echte auto's
                    iemand die zich 100% op milieuvriendelijke wagens fixeert en zo klein mogelijk om de aarde te sparen... noem ik toch geen autoliefhebber...
                    maar is mijn mening natuurlijk, zal afwachten worden

grtz
                    jij rijd toch ook rond met een clio IPV een ferarri

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                      jij rijd toch ook rond met een clio IPV een ferarri
                      je zal me verwarren met iemand anders

maar met kleine wagen's bedoel ik 'lichte', clio RS enzo is echt wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten

maar met kleine wagen's bedoel ik 'lichte', clio RS enzo is echt wel
                        klikken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                          idd zo'n wagens mogen ze van mij uitgebreid testen en uitzenden

maar van die toyota aygo, iQ,...

Comment

• Als kijkers raad willen kunnen ze bij Fifth Gear terecht, en programma dat daar meer op focust en ook niet slecht bezig is. Top Gear moet entertainment blijven. En ik twijfel er niet aan dat dat ook zo zal blijven, remember de "rationele" reportage over de nieuwe Fiesta.

"Is it green?
                            ...
                            (zoomt in op de kleur van de wagen)
                            Yes, very"

Comment

• wat ze ook eens een keertje mogen herhalen is een tweede deel van cheap cars
                              100 pond en goedkoper. dan weer een paar thema's zoals zuinig rijden. hindernissen etc mee uitvoeren. zoals toen de amerika aflevering.koop voor $1000,- een goedkope barrel. en ga ermee door amerika touren. keek er wel van op. ze bleven rijden die krengen

Comment

• Ja vink ook altijd super grappig Kzou het wel jammer vinden moesten ze zulke dingen ook niet meer doen in het volgende seizoen .

Comment

• Ik mis TopGear op mijne maandagavond !!!

Comment

• Hier kan je ze allemaal nog eens herbekijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                                      Hier kan je ze allemaal nog eens herbekijken
                                      Schitterend !!!

downloaden kun je niet zeker ?

Comment

• Daar moeten wel programma's voor bestaan denk ik, maar het beste is dat je naar finalgear gaat en ze daar download (als je met torrents kan werken.)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaSolid Bekijk Berichten
                                          Schitterend !!!
                                          downloaden kun je niet zeker ?
                                          Het enige dat je niet van't internet kan halen is wat er niet op staat...

Comment

Working...
                                          X