Wanneer begint het nieuwe seizoen ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenWanneer begint het nieuwe seizoen ?
ergens gelezen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenJames may zal gewooon tetten krijgen. Een rokje dragen... Het haar heeft hij al.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenHier kan je ze allemaal nog eens herbekijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichtenook die van vroeger toen tiff needell , vicky butler-henderson en quentin wilson er nog bij waren ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIk ben ook begonnen met µTorrent.
Goed programma, maar het downloaden zelf gaat niet echt snel he
download speed tussen 11 à 13 kb2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Hier worden ze gewoon gedownload met Rapidshare. Natuurlijk is een premium account daarvoor wel handig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenRapidshare is idd handiger. Share me! of is dat niet mogelijk?
(via pm uiteraard )
Of gewoon alles?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenWelk seizoen/aflveringen?
Of gewoon alles?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIk ben ook begonnen met µTorrent.
Goed programma, maar het downloaden zelf gaat niet echt snel he
download speed tussen 11 à 13 kb
Dan maar gedaan via LimeWire (wel een gekraakte versie van 5.0 Pro) en gaat véél sneller.
Mits genoeg leeders binnen in een uurtje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenIk zet altijd men upload op 1. Massa's download en weinig upload.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenWel vrij asociaal hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenAkkoord... Maar moesten ze nu eens ongelimiteerd up -en download doen zoals in de buurlanden het zou een pak schelen .
Yep ik weet het, ik zit hier ook met een vrij slechte ratio.
Och ja, het is al een pak beter met de limieten nu tegenover een paar jaar geleden. Nu met 30 GB heb ik meestal nog wat over, vroeger 10 GB was echt veel te weinig.
Comment
Comment