Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
    Yep ik weet het, ik zit hier ook met een vrij slechte ratio.

Och ja, het is al een pak beter met de limieten nu tegenover een paar jaar geleden. Nu met 30 GB heb ik meestal nog wat over, vroeger 10 GB was echt veel te weinig.
    Iets zegt me toevallig dat je ook bij telenet zit?
    Ik heb al eventjes gedacht om naar Dommel over te schakelen , maar een kennis van me heeft daar meer miserie mee gehad dan ixke anders .

Begriijp me niet verkeerd. Moest ik onbeperkt limiet hebben dan draai ik mijn server hier thuis onbeperkt. Maar nu moet ik een maand doorkomen met 30 gig .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
      Ik heb al eventjes gedacht om naar Dommel over te schakelen , maar een kennis van me heeft daar meer miserie mee gehad dan ixke anders .

Begriijp me niet verkeerd. Moest ik onbeperkt limiet hebben dan draai ik mijn server hier thuis onbeperkt. Maar nu moet ik een maand doorkomen met 30 gig .
      Yep, ook teleslet

Comment

• Misschien wel leuk om naar te kijken

The Car Show

Zondag 3 Mei van 20:00 tot 21:00 on BBC2.
        Documentary exploring how cars have been presented on television in motoring programmes, and have tapped in to our collective subconscious. It looks at the classic magazine shows of the 1960s and 70s like Wheelbase, which spawned the next generation of programming such as the original Top Gear with Angela Rippon and Noel Edmonds.
        The film shows how recent shows like the new Top Gear and Panic Mechanics reflect a shift away from the traditional car review show towards something more aspirational.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten

Dommel hier al meer dan een jaar.

Totaal geen problemen mee.

Comment

• Heeft er iemand het artikel in P-magazine gelezen over Jeremy Clarkson?

Ik vond het er serieus over, die journalist zijn gevoel voor humor was precies ook bij de geboorte chirurgisch verwijderd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
              Misschien wel leuk om naar te kijken
              Ik heb een half uur zitten wachten, het wil maar niet starten. Op de website van bbc2 staat een ander schema dan wat in mijnen digibox staat. Een of andere oude film ipv een documentaire over autoprogrammas.

Comment

• Dan moeten ze maar wat assistentes inhuren!

Comment

Heeft er iemand het artikel in P-magazine gelezen over Jeremy Clarkson?

Ik vond het er serieus over, die journalist zijn gevoel voor humor was precies ook bij de geboorte chirurgisch verwijderd.
                  Neen, wat stond er allemaal in misschien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                    Neen, wat stond er allemaal in misschien?
                    ben ook wel benieuwd.

Comment

• Tgoh, het was een vrij lang artikel, maar in feite deden ze alsof hij de nieuwe Hitler is, maar den met wat meer gevoel voor humor.

Ik zal anders eens kijken of ik het vanavond kan inscannen

Comment

• Offtopic maarja, gogo dommel!

Heel deftige en goedkope paketten, met deftige limieten (of zelfs helemaal geen limiet!)

Ook al meer dan een jaar klant daar en ben er echt dubbel zo content van als bij Belgacom vroeger
                        Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                        Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                        Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                        Honda Del Sol - 120pk

Comment

• De één vaart er goed bij en de andere slecht. Nuja nu voorlopig is dat geen grote prioriteit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichten
                            Crisis treft zelfs Top Gear: Toyota iQ vervangt Ferrari's
                            crisis?

LP670 SV, Veyron, SLR 722, Mclaren F1

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• ge denkt toch ni da da serieus was

Comment

Tgoh, het was een vrij lang artikel, maar in feite deden ze alsof hij de nieuwe Hitler is, maar den met wat meer gevoel voor humor.

Ik zal anders eens kijken of ik het vanavond kan inscannen
                                Ewel?
                                Ik ben eigenlijk wel benieuwd, moest je even tijd vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                  Ewel?
                                  Ik ben eigenlijk wel benieuwd, moest je even tijd vinden.
                                  Ah dju, helemaal vergeten

Eerst eens kijken of ik mijn scanner aan de praat krijg, want sinds Vista kan ik de drivers niet installeren. Op de site van HP raden ze mij aan "een nieuwe scanner te kopen"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                                    crisis?

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                    Wat een zalige job eigenlijk...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                                        crisis?

De Veyron vind ik toch veel knapper in dual tone livrei zunne.
                                        Ocharme den duts die daarmee moet rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                          + YouTube Video

Da laatste is er een beetje over Niet echt het boek waar de wereld op zit te wachten, laat staan dat hij de inhoud al half verklapt heeft.

Comment

Working...
                                          X