Filmpke is al redelijk oud ook
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenAh dju, helemaal vergeten
Eerst eens kijken of ik mijn scanner aan de praat krijg, want sinds Vista kan ik de drivers niet installeren. Op de site van HP raden ze mij aan "een nieuwe scanner te kopen"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenis het ondertusse al gelukt?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door chase Bekijk BerichtenWanneer begint Top Gear terug op de BBC?
Bron: http://www.autoblog.nl/archive/2009/...-over-10-dagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenJeremy Clarkson en James May zijn inmiddels mannen van middelbare leeftijd en misschien aan vervanging toe... door een vrouw, wordt er gesuggereerd...
Hmmm...
Aan wie hadden jullie zoal gedacht ?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenJames May mag wel vervangen worden, maar Jeremy, ik kan mij geen Top Gear indenken zonder hem.
Zou veel te raar zijn zonder hem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenJeremy Clarkson en James May zijn inmiddels mannen van middelbare leeftijd en misschien aan vervanging toe... door een vrouw, wordt er gesuggereerd...
Hmmm...
Aan wie hadden jullie zoal gedacht ?
Maar van mij moet er niemand vertrekken
Comment
-
Zou raar zijn zonder die 3, maar 't is en blijft TV en als één of andere baas op een ochtend wakker wordt met het woord "verjonging" in zijn mond,...
Vicky zou inderdaad leuk zijn, maar als ik mij niet vergis zat zij toch al in TopGear. En waarom is ze vertrokken ?
'k Vond eigenlijk Tiff ook wel leuk. En die is als ik mij niet vergis een betere driver dan alle huidige presentatoren samen...
Comment
-
Vicky is leuk om op te kijken, maar zowel zij als Tiff hebben een ergerlijke manier van presenteren. Dan is Tom Ford veel leuker als presentator.
En Sabine kan amper Engels...
Als jullie wat afwisseling willen, kijk dan naar Top Gear Russia, Australia of USA. Die zijn ook goed, en met andere presentatoren (ideaal voor wanneer TG, zoals nu, stilligt).
En Fifth Gear blijft goed, doch met een iets ander concept.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenVicky is leuk om op te kijken, maar zowel zij als Tiff hebben een ergerlijke manier van presenteren.
Vicky, Tiff en Jezza en dan die posh presentator (ben z'n naam even kwijt), dat vond ik toch het ideaal quartet. Voor het laatste deel zorgde Vicky met haar 'dangerous Curves' (t-shirt die zo nog heeft aangehad en die ik toen voor m'n vriendin heb laten maken )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenJames May mag wel vervangen worden, maar Jeremy, ik kan mij geen Top Gear indenken zonder hem.
Als er één weg mag is 't de hamster, die is mss wel goed, maar totaal niet origineel. James is qua karakter en gedachtengang niet te vervangen.
Comment
-
Het enige wat ze opnieuw moeten doen is zorgen dat het minder geacteerd overkomt. Dat is eigenlijk een verschijnsel van de laatste 4 seizoenen ofzo en het enige wat me soms stoorde. Veel te fel in scene gezet...
Voor de rest mogen ze gewoon blijven doen wat ze doen. En Jeremy zal nooit Top Gear verlaten. Dat is al eens gebeurt en de gevolgen kennen we allemaal2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
Comment