Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door duckie Bekijk Berichten
    volgende week zondag de nieuwe (seizoen 13) reeks op BBC2
    Reeks 13 is toch het seizoen van vorig jaar, of vergis ik mj. Ik dacht ze BBC gewoon de hele reeks opnieuw uitzenden?

Comment

• Nee, reeks 13 is het nieuwe seizoen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
        Je bedoelt toch net op Canvas? Zalige aflevering idd. Net gekeken.
        Dat laatste was idd voor Canvas. Ik vind eigenlijk wel mooi hoe ze de schoonheid van de natuur mee verwerken.

The black stig was wel zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duckie Bekijk Berichten
          volgende week zondag de nieuwe (seizoen 13) reeks op BBC2
          Volgens de previews mogen we weer heel wat 4 wielig lekkers op de buis verwachten zoals de Audi R8 V10, Mercedes SL65 AMG Black Series , Jaguar XFR, Ford Focus RS, Renault Megane R26.R... En verder zullen we natuurlijk ook de nodige stunts!

U kijkt toch ook?

Comment

• Dus nu 21 juni is het de eerste aflevering van de hele nieuwe reeks ? (een beetje verwarrend de laatste posts)

Comment

• Ja. 21 juni.

Het is ook dit seizoen dat dat stuk van in Dubai aan bod komt zeker. Lambo SV670, McLaren F1, Veyron, etc...

Comment

• Top Gear skids, roars and explodes its way back onto the TV with a brand new series.
                It starts with an extraordinary race as Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May set out to discover what Top Gear might have been like 60 years ago. To this end, James grabs himself a gorgeous old Jaguar XK120 sports car while Richard chooses to torture himself on the brutal but rather fantastically named Vincent Black Shadow motorbike. Meanwhile, in an almost unprecedented move, Jeremy decides to take the train. But not just any old train; he's on the footplate of the Tornado, a brand new steam train built to the original blueprints used to create some of Britain's finest locomotives back in the heyday of the railways.
                Despite being old and a bit fat, Jeremy has to feed the boiler with a constant supply of coal, without which the whole train will grind to a halt. The challenge behind this race was simple - the first one to get from London to Edinburgh would be the winner - but what happens along the way adds up to one of Top Gear's most incredible and most epic races to date.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichten
                  ....The challenge behind this race was simple - the first one to get from London to Edinburgh would be the winner - but what happens along the way adds up to one of Top Gear's most incredible and most epic races to date.
                  Pff, waarschijnlijk toch fake

Comment

• De auto ruimt plaats voor sensatie...

Comment

• Sensatie ivm auto's is goed.

Voor auto-info moet je kijken naar het objectieve programma autotv!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                        Sensatie ivm auto's is goed.

Ik hoop dat je enig sarcasme in die uitspraak bedoeld had ...
                        AutoTV, met hun pro-testpiloot die elke auto perfect vindt zolang hij maar wat kan driften, continue 'whoohooow' zit te roepen, en zijn nek nauwelijks door het portier krijgt als hij wil instappen ...

En dan met hun "crème de la crème" van de belgische autojournalisten ...
                        Daar zitten ook een paar lachertjes tussen hoor.

Geef mij dan ook maar liever wat meer entertainment, ook al is het in scene gezet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
                          Ik hoop dat je enig sarcasme in die uitspraak bedoeld had ...
                          AutoTV, met hun pro-testpiloot die elke auto perfect vindt zolang hij maar wat kan driften, continue 'whoohooow' zit te roepen, en zijn nek nauwelijks door het portier krijgt als hij wil instappen ...

En dan met hun "crème de la crème" van de belgische autojournalisten ...
                          Daar zitten ook een paar lachertjes tussen hoor.

Geef mij dan ook maar liever wat meer entertainment, ook al is het in scene gezet!
                          Het sarcasme droop eraf.

Autotv is één grote reclamespot.

Comment

• Gaan ze dan op canvas reeks 13 onmiddellijk mee uitzenden (met enkele weken vertraging)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                              Sensatie ivm auto's is goed.

AUTO TV zo'n vervelend programma waarvan ik nog niet een keer het einde gehaald heb lag ver voordien al te slapen van verveling.

TOP GEAR is kijken op het puntje van je stoel met nu en dan buien van achteroverslaand lachen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Groupie Bekijk Berichten
                                AUTO TV zo'n vervelend programma waarvan ik nog niet een keer het einde gehaald heb lag ver voordien al te slapen van verveling.

TOP GEAR is kijken op het puntje van je stoel met nu en dan buien van achteroverslaand lachen
                                Inderdaad. Mijn post was sarcastisch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                  Gaan ze dan op canvas reeks 13 onmiddellijk mee uitzenden (met enkele weken vertraging)?
                                  Da zal wel niet hé. BBC zal wellicht pas vanaf volgend jaar een gekuiste versie te koop aanbieden.

Comment

Een fan!!

Comment

AutoTV is idd verschrikkelijk.. we nemen het altijd op en spoelen door tot de 'grand cru' en that's it
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Morgenavond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                          Morgenavond.
                                          Fak ja, mag ik zeker niet vergeten!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                          X