't Was te denken dat het een stunt ging zijn.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenIk vond het niet zo goed eigenlijk. Te veel bling bling. Het wordt te populair lijkt mij...
Ik wacht de volgende afleveringen af voor een oordeel!OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHet wordt ook moeilijk om nieuwe en goede ideeën te vinden.
Maar nog altijd het betere amusement/auto - programma
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenIk vond het niet zo goed eigenlijk. Te veel bling bling. Het wordt te populair lijkt mij...
Ik wacht de volgende afleveringen af voor een oordeel!
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHet wordt ook moeilijk om nieuwe en goede ideeën te vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOp 't einde toen Jeremy met z'n vuile kleren tegen die zuil in dat hotel ging zitten. Dat wordt poetswerk...
anyway, over topgear zelf, zoals door een paar personen hier al eerder gezegd, het is puur entertainment, geen echt autoshow...en dat entertainen doen ze toch nog altijd goed imo...heb toch weer een paar keer goe kunne lacheHonda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Veel spectaculaire verbeteringen moet je niet meer verwachten, dat hadden we 4 jaar geleden al door. Bij de start van ieder nieuw seizoen komt die kritiek terug.
Ze blijven even goed, maar omdat we dat gewoon zijn willen we altijd beter en spectaculairder. In dit geval wordt constante kwaliteit dus ervaren als achteruitgang.
Comment
-
Volgens mij wordt het weer om duimen en vingers af te lekken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rohrl-fan Bekijk BerichtenKleine bedenking, het viel me tijdens de lap met de FXX op dat The Stig deze keer andere handschoenen aan had, met rode ipv zwarte stiksels. Volgens mij was het deze keer wel degelijk M.S.
Zou jij als Schumacher zijnde je speeltje uit handen geven?
Wel geweldig, Schumacher rijdt met een 500 Abarth en Croma
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenIk begrijp echt niet waarom die man met een Croma rijdt . Enige reden kan zijn om niet op te vallen, maar als autofreak trek je je daar toch geen zak van aan. Of koop een RS6 en bouw hem zoveel mogelijk weer om naar een 'A6'.
En ik heb het niet gezien, morgen eens bekijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenIk begrijp echt niet waarom die man met een Croma rijdt . Enige reden kan zijn om niet op te vallen, maar als autofreak trek je je daar toch geen zak van aan. Of koop een RS6 en bouw hem zoveel mogelijk weer om naar een 'A6'.
Comment
-
En hij zal wel regelmatig nog eens met de F1 testen, z'n FXX van stal halen of met een 430 Scuderia rondstuiven.
Comment
Comment