Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 't Was te denken dat het een stunt ging zijn.

Comment

• Kvond het een zalige aflevering. Die stoomtrein is epic
      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Geniale aflevering.

Jaguar XK120 en Jeremy als zwarte piet

Schumacher als Stig was wel grappig

Comment

• Ik vond het niet zo goed eigenlijk. Te veel bling bling. Het wordt te populair lijkt mij...

Ik wacht de volgende afleveringen af voor een oordeel!

Comment

• Op 't einde toen Jeremy met z'n vuile kleren tegen die zuil in dat hotel ging zitten. Dat wordt poetswerk...
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
              Ik vond het niet zo goed eigenlijk. Te veel bling bling. Het wordt te populair lijkt mij...

Het wordt ook moeilijk om nieuwe en goede ideeën te vinden.
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Idd, het leek mij alsof ik alles al eens had gehoord..

Maar nog altijd het betere amusement/auto - programma

Comment

• Zo'n stoomtrein is eigenlijk nog wel een machtige machine.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                    Ik vond het niet zo goed eigenlijk. Te veel bling bling. Het wordt te populair lijkt mij...

Dit gevoel had ik ook een beetje, maar ze hadden natuurlijk een race, dus veel 'auto' kon er nog moeilijk bij.

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Ja, misschien, maar er blijven continu nieuwe en zelfs meer sportwagens op de markt komen, dus daarmee blijven ze wel zoet...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Op 't einde toen Jeremy met z'n vuile kleren tegen die zuil in dat hotel ging zitten. Dat wordt poetswerk...
                      haha ja dacht ik ook direct...een dikke zwarte veeg op die zuil

anyway, over topgear zelf, zoals door een paar personen hier al eerder gezegd, het is puur entertainment, geen echt autoshow...en dat entertainen doen ze toch nog altijd goed imo...heb toch weer een paar keer goe kunne lache
                      Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                      Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                      Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                      Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Veel spectaculaire verbeteringen moet je niet meer verwachten, dat hadden we 4 jaar geleden al door. Bij de start van ieder nieuw seizoen komt die kritiek terug.

Ze blijven even goed, maar omdat we dat gewoon zijn willen we altijd beter en spectaculairder. In dit geval wordt constante kwaliteit dus ervaren als achteruitgang.

Comment

Trailer gezien?

Volgens mij wordt het weer om duimen en vingers af te lekken

Comment

• Kleine bedenking, het viel me tijdens de lap met de FXX op dat The Stig deze keer andere handschoenen aan had, met rode ipv zwarte stiksels. Volgens mij was het deze keer wel degelijk M.S.

Comment

• Het was prachtig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rohrl-fan Bekijk Berichten
                                Kleine bedenking, het viel me tijdens de lap met de FXX op dat The Stig deze keer andere handschoenen aan had, met rode ipv zwarte stiksels. Volgens mij was het deze keer wel degelijk M.S.
                                Was ook de zijne...

Zou jij als Schumacher zijnde je speeltje uit handen geven?

Wel geweldig, Schumacher rijdt met een 500 Abarth en Croma

Comment

• Ik begrijp echt niet waarom die man met een Croma rijdt . Enige reden kan zijn om niet op te vallen, maar als autofreak trek je je daar toch geen zak van aan. Of koop een RS6 en bouw hem zoveel mogelijk weer om naar een 'A6'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                    Ik begrijp echt niet waarom die man met een Croma rijdt . Enige reden kan zijn om niet op te vallen, maar als autofreak trek je je daar toch geen zak van aan. Of koop een RS6 en bouw hem zoveel mogelijk weer om naar een 'A6'.
                                    Ja hallo hij werkt wel voor Fiat hé.

En ik heb het niet gezien, morgen eens bekijken.

Comment

Ik begrijp echt niet waarom die man met een Croma rijdt . Enige reden kan zijn om niet op te vallen, maar als autofreak trek je je daar toch geen zak van aan. Of koop een RS6 en bouw hem zoveel mogelijk weer om naar een 'A6'.
                                      sponsoring

Comment

• Die gast heeft toch geld genoeg, komaan.

Comment

Als je met de ultieme auto (een F1 wagen) rijdt of hebt gereden voelt alles toch maar traag aan.

En hij zal wel regelmatig nog eens met de F1 testen, z'n FXX van stal halen of met een 430 Scuderia rondstuiven.

Comment

Working...
                                          X