Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
    Op het werk en vergeten op te nemen
    Geen paniek herhaling op vrijdag 26 Juni om 22:00 uur plaatselijke tijd op BBC 2 .
    Allen daarheen om het nog eens dunnetjes over te doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
      Om even te vergelijken.

Ferrari FXX deed het gisteren in 1:10,7

De DBR9 deed dat in seizoen 6 in 1:08,6
      ? Zijn ze dan opnieuw begonnen op dat bord ofzo?

Comment

• op website van bbc:

Schuey in the FXX

How many laps does it take for Michael Schumacher to know the Top Gear track? And how does his Ferrari FXX track car feel compared to a Formula One car? We find out...

dus lijkt mij niet "the stig" te zijn, we zullen wel zien

goede publiciteitsstunt in ieder geval, staat overal in de kranten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
          ? Zijn ze dan opnieuw begonnen op dat bord ofzo?
          Neen ze hebben hem er direct afgegooid omdat een DBR9 niet street-legal is.

Comment

FXX toch ook niet?
            anyway, mooie aflevering

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
              FXX toch ook niet?
              anyway, mooie aflevering
              Inderdaad. Daarom dat ik niet echt begrijp waarom de FXX er wel op mag blijven staan.

Comment

Ezo. thx!

Comment

Inderdaad. Daarom dat ik niet echt begrijp waarom de FXX er wel op mag blijven staan.
                  Volgens hen moet de auto toch over een verkeersdrempel kunnen of niet ? Alé dat meen ik ooit te hebben gehoord

Comment

• Ze zouden echt de DBRS9 moeten testen, die is wel street-legal.

Comment

omdat ie van the stig is
                      'k vond het wel jammer dat jeremy niet naar het wagenpark van michael vroeg, zal vast wel indrukwekkend zijn!

Comment

• Dat heeft ie wel gedaan. Schumi heeft een Fiat 500 en Fiat Chroma...
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Dat heeft ie wel gedaan. Schumi heeft een Fiat 500 en Fiat Chroma...
                          euhm, ik bedoel meer het weekendwagenpark

Comment

Ze zouden echt de DBRS9 moeten testen, die is wel street-legal.
                            Volgens mij kan je met een DBRS9 toch allesbehalve op de weg hoor.

Comment

• DBRS9 is een GT3 Racewagen = niet streetlegal, waar haal je het toch

Waar kan ik topgear herbekijken op internet? Geen torrent maar meteen bekijken. Heb de aflevering gemist gisteren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                DBRS9 is een GT3 Racewagen = niet streetlegal, waar haal je het toch
                                Je hebt inderdaad gelijk.

Net even opgezocht. Beide zijn niet street-legal, maar een DBRS9 kan je kopen. Een DBR9 daarentegen niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nielz Bekijk Berichten
                                  U vergeet Porsche Cayenne Turbo vs Flying squirrel
                                  => Flying squirrel won

Alsook de kajak tegen de Bowler en de lange man door het water tegen james may met ....iets... rond het water. En de Clio tegen de "Yamakasi's" in zuid frankrijk
                                  Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                  Motoren & Tjeurisme

Comment

Waar kan ik topgear herbekijken op internet? Geen torrent maar meteen bekijken. Heb de aflevering gemist gisteren.
                                    Season 13 Episode 1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Groupie Bekijk Berichten
                                      Geen paniek herhaling op vrijdag 26 Juni om 22:00 uur plaatselijke tijd op BBC 2 .
                                      Allen daarheen om het nog eens dunnetjes over te doen
                                      Of anders haal je het gewoon van je dichtsbijzijnde bittorrent site
                                      AutoMinded.be

Comment

Comment

• Om 21.00uur...

A look at cars for teenagers, while the Star in a Reasonably Priced Car is Stephen Fry.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X