Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• topgear kennende gaan we een schitterend concert van die SV voorgeschoteld krijgen

Comment

• ghoo, die SV man, zaaaalig ding

*edit*

hmmm, SV of die 2 blondjes bij da bord opt laatste?
      Last edited by VRX; 28/06/2009, 22:12.
      Honda Civic Type R EP3 - 200pk
      Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
      Honda Civic Type R EP3 - 250pk
      Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Iemand de Stig gezien toen hij zichzelf copieerde Dat zijn de kersjes op de taart

Comment

• Eén van de beste afleveringen van de afgelopen jaren .

Die kleine details zoals de Stig die zijn hoofd fotokopieerd, een regenboogvlag bij James kamp en natuurlijk de sound van de LP670-SV...

Comment

• de sv was zalig

maar de bugatti vs mclaren was wel echt iets unieks

de mclaren heeft zich sterk gehouden maar eens boven de 250km/h maken 350pk's+- meer wel een groot verschil

Comment

• Eén van de beste afleveringen vind ik ook. Ik heb ervan genoten! Zo'n SV is toch echt wel één van de coolste nieuwe auto's van het moment vind ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deltabelg Bekijk Berichten
                de sv was zalig

maar de bugatti vs mclaren was wel echt iets unieks

de mclaren heeft zich sterk gehouden maar eens boven de 250km/h maken 350pk's+- meer wel een groot verschil
                ik verstond er niet veel van.. een Veyron moet dat toch uit staande start hard afdrogen? Zeker met die LC.. 2.5 sec naar de 100

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  ik verstond er niet veel van.. een Veyron moet dat toch uit staande start hard afdrogen? Zeker met die LC.. 2.5 sec naar de 100
                  Een stig kan je niet vergelijken met een Hammond denk ik

Comment

• ma dien hammond moet gwn planken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                      Een stig kan je niet vergelijken met een Hammond denk ik
                      Veyron kan zelfs mijn oma flat-out rijden..

Comment

• Shit, gemist. Maar de bbq was ook leuk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                          Shit, gemist. Maar de bbq was ook leuk
                          ... vrijdag normaal gezien herhaling (tenminste zo was het vorige week toch).

I wished .... dat mijn pa een oliesjeik geweest was, wij in Dubai woonden, de politie voor mij en mijn vriendjes de autobaan gewoonweg een dagje afzet ..

..... had er zelfs voor over om in zo'n wit jurkje rond te lopen.

De vergelijk Mc Laren en Veyron verbaasde me inderdaad ook. Misschien was Hammond het 2de sleuteltje wel vergeten om te draaien .... of vertrouwde de eigenaar van de Bugatti het hem niet toe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
                            ... vrijdag normaal gezien herhaling (tenminste zo was het vorige week toch).

I wished .... dat mijn pa een oliesjeik geweest was, wij in Dubai woonden, de politie voor mij en mijn vriendjes de autobaan gewoonweg een dagje afzet ..

..... had er zelfs voor over om in zo'n wit jurkje rond te lopen.

De vergelijk Mc Laren en Veyron verbaasde me inderdaad ook. Misschien was Hammond het 2de sleuteltje wel vergeten om te draaien .... of vertrouwde de eigenaar van de Bugatti het hem niet toe

Vergeet niet dat er ook nog iets geknipt moet worden, en dan heb ik het niet over uw haren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                              Vergeet niet dat er ook nog iets geknipt moet worden, en dan heb ik het niet over uw haren.
                              .. damned!

dan blijf ik hier maar met mijn familiebus over de slechte autobanen in de file rijden, terwijl de politie toeziet dat ik geen kilometer te hard ga.

Comment

.. damned!

dan blijf ik hier maar met mijn familiebus over de slechte autobanen in de file rijden, terwijl de politie toeziet dat ik geen kilometer te hard ga.
                                [offtopic]
                                Hebt ge uw 807 eindelijk? (lettend op uw vorige post en uw avatar)
                                [/offtopic]
                                Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                                Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                                Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                                Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                  Shit, gemist. Maar de bbq was ook leuk
                                  is reeds online te bekijken

Comment

• het was echt een zalige aflevering, echt smijten toen ze captain slow z'n radio hadden samengeplakt
                                    sommige zullen me mss zot verklaren... maar de mclaren is toch stukken mooier dan zo'n veyron

Comment

• en leuken uit de oude doos :

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

en eentje dat ze volgens mij nooooooit gaan kunnen toppen..... Top gear, as good as it gets!

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                      Last edited by Tjeu; 29/06/2009, 20:40.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Juist gekeken, ik vond het echt geen goede aflevering. De challenge was gewoon weg zwak, de Lambo... tja... . Enkel het laatste vond ik echt de moeite.

Hopelijk volgende week beter.
                                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

...
                                          Dat tweede sleuteltje is enkel om de topsnelheid te verleggen, heb je in een vergelijking met de McLaren niets aan. Echt relevant is de test niet, maar het toont wel mooi het verschil met dé überwagen van 10j geleden vs. die van nu.

Comment

Working...
                                          X