Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
... vrijdag normaal gezien herhaling (tenminste zo was het vorige week toch).
I wished .... dat mijn pa een oliesjeik geweest was, wij in Dubai woonden, de politie voor mij en mijn vriendjes de autobaan gewoonweg een dagje afzet ..
..... had er zelfs voor over om in zo'n wit jurkje rond te lopen.
De vergelijk Mc Laren en Veyron verbaasde me inderdaad ook. Misschien was Hammond het 2de sleuteltje wel vergeten om te draaien .... of vertrouwde de eigenaar van de Bugatti het hem niet toe
... vrijdag normaal gezien herhaling (tenminste zo was het vorige week toch).
I wished .... dat mijn pa een oliesjeik geweest was, wij in Dubai woonden, de politie voor mij en mijn vriendjes de autobaan gewoonweg een dagje afzet ..
..... had er zelfs voor over om in zo'n wit jurkje rond te lopen.
De vergelijk Mc Laren en Veyron verbaasde me inderdaad ook. Misschien was Hammond het 2de sleuteltje wel vergeten om te draaien .... of vertrouwde de eigenaar van de Bugatti het hem niet toe
Vergeet niet dat er ook nog iets geknipt moet worden, en dan heb ik het niet over uw haren.
het was echt een zalige aflevering, echt smijten toen ze captain slow z'n radio hadden samengeplakt
sommige zullen me mss zot verklaren... maar de mclaren is toch stukken mooier dan zo'n veyron
Juist gekeken, ik vond het echt geen goede aflevering. De challenge was gewoon weg zwak, de Lambo... tja... . Enkel het laatste vond ik echt de moeite.
...
Dat tweede sleuteltje is enkel om de topsnelheid te verleggen, heb je in een vergelijking met de McLaren niets aan. Echt relevant is de test niet, maar het toont wel mooi het verschil met dé überwagen van 10j geleden vs. die van nu.
Comment