Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    ik verstond er niet veel van.. een Veyron moet dat toch uit staande start hard afdrogen? Zeker met die LC.. 2.5 sec naar de 100
    Zullen ze er wel om gedaan hebben, om een beetje spanning te hebben.

Dat was wel een prachtige McLaren.
    En een Bugatti ziet er enkel deftig uit in het zwart of donkergrijs, elke andere kleur en het is een mormel...

Daarnet op Canvas m'n favoriete 'challenge': Jaguar XJS - BMW E24 635 - Mitsu Starion.
    Dat waren de goede tijden, puur lachen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
      Juist gekeken, ik vond het echt geen goede aflevering. De challenge was gewoon weg zwak, de Lambo... tja... . Enkel het laatste vond ik echt de moeite.

Hopelijk volgende week beter.
      ²²²²²²

Comment

ik verstond er niet veel van.. een Veyron moet dat toch uit staande start hard afdrogen? Zeker met die LC.. 2.5 sec naar de 100

Heeft RWD niet altijd een voorsprong op een AWD bij de launch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
          Heeft RWD niet altijd een voorsprong op een AWD bij de launch?
          als je beiden op hun snelst mogelijke manier laat launchen gaat AWD quasi altijd 'the jump' hebben

Comment

als je beiden op hun snelst mogelijke manier laat launchen gaat AWD quasi altijd 'the jump' hebben
            Mja, je hoort toch dikwijls dat "AWD cocks up the start".

Maar wss dat in dit geval het gewicht de grootste factor speelde.

(btw, je mag van de week nog dat P-magazine artikel verwachten over Clarkson dat ik als telkens vergeten was )

Comment

• AWD is zwaarder dan RWD. Ze hebben bij Topgear ooit 'een' RWD Porsche tegen 'een' AWD Audi gezet (echt geen idee meer wie, wat, waar of hoeveel) en de Porsche was sneller weg.

Comment

Dat hangt toch af van auto tot auto, gewichtverdeling,...

Ik had i.p.v. die sprint vanuit stilstand eigenlijk liever hernemingen gezien...

Comment

• Ook zoiets. Toen de Veyron uitkwam stond er in een test:

'Als je met de Veyron vertrekt uit stilstand tegen een McLaren F1 die reeds 120km/u bolt zit de Veyron sneller op 200km/u dan de McLaren F1.'

Da bleek nu toch ook nie uit die test, 't was pas op hele hoge snelheid dat de Veyron er voorbij kon...

Comment

Mja, je hoort toch dikwijls dat "AWD cocks up the start".

Maar wss dat in dit geval het gewicht de grootste factor speelde.

(btw, je mag van de week nog dat P-magazine artikel verwachten over Clarkson dat ik als telkens vergeten was )
                    ik denk niet dat het meergewicht een definiërende rol speelt eigenlijk..

maar ja 't hangt enorm af van de type wagens

Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                    AWD is zwaarder dan RWD. Ze hebben bij Topgear ooit 'een' RWD Porsche tegen 'een' AWD Audi gezet (echt geen idee meer wie, wat, waar of hoeveel) en de Porsche was sneller weg.
                    Porsche is een speciaal geval, dat heeft RWD al zodanig veel gewicht en dus grip op z'n achteras dat AWD gewoon geen enkel voordeel meer biedt.

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                    Dat hangt toch af van auto tot auto, gewichtverdeling,...

Ik had i.p.v. die sprint vanuit stilstand eigenlijk liever hernemingen gezien...
                    Idd.. volledig akkoord

Comment

• Menen jullie nu serieus dat jullie denken dat die test objectief is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                        Menen jullie nu serieus dat jullie denken dat die test objectief is?
                        Tuurlijk niet, het is Top Gear. Amusement >>>> feiten

Comment

• Ik denk dat ze het gewoon, als Britse chauvinisten, de McLaren niet wilden laten afslachten door de Veyron.

Comment

• Wel tof om te zien dat die SLR 722 die LP 670 inmaakte
                            Echt lelijk die spoiler...het verneukt heel het lijnenspel imo (& het heeft precies toch nietzoveel nut)..
                            Voor de rest wast het maar gewoontjes..

Comment

• 1 of 2 wagenlengtes na 1 mijl vind ik niet 'inmaken' hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                                Echt lelijk die spoiler...het verneukt heel het lijnenspel imo (& het heeft precies toch nietzoveel nut)..
                                Een lambo schreeuwt volgens mij dan weer voor zo'n over the top dingen!

Maarja, maar goed dat smaken verschillen...
                                Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                                Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                                Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                                Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                  1 of 2 wagenlengtes na 1 mijl vind ik niet 'inmaken' hoor.
                                  Ik stond er van versteld dat die SLR sneller was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                    Ik stond er van versteld dat die SLR sneller was
                                    alleen toch maar in het begin , daarna ging hij er toch over , niet ?
                                    1991 Audi S2 coupe
                                    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Tuurlijk niet, het is Top Gear. Amusement >>>> feiten
                                      idd , mooie beelden , verder nietszeggend eigenlijk

en die challenges begin ik ook beu te worden
                                      1991 Audi S2 coupe
                                      2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Ik heb tijdens de eerste twee afleveringen niet echt geamuseerd/gelachen. Het waren exotische bakken/duels. Maar het deed me maar weinig. Geef me toch maar zo'n duels met oude karren kopen en dan opdrachten doen.

Wat interesseert het me een knal wie het snelst is op het rechte stuk . Ik wil bochtenwerk gezien gelijk met de caterham . Dat was nog es mooie televisie.

Comment

• Zondag 21u BBC2

Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May confront the credit crunch head on as they attempt to find three sensibly priced small cars that won't make you miserable, a process that involves haranguing bankers, harnessing large dogs, and almost getting arrested.
                                          Plus, James meets American stunt driving legend Ken Block, Jeremy tests the mildly insane Mercedes SL Black on the track, and Michael McIntyre is the Star in a Reasonably Priced Car.

Comment

Working...
                                          X