Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hessmo = niet meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
      Hessmo = niet meer
      WAT

Ik heb vandeweek nog naar de laatste aflevering gekeken. Die site was echt perfect.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
        WAT

Ik heb vandeweek nog naar de laatste aflevering gekeken. Die site was echt perfect.
        inderdaad... ik wilde daarnet een aflevering bekijken zag het bericht dat er nu op staat...
        was echt enorm handig als je een aflevering gemist had, gedaan met torrents enz.
        nu niet meer dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          In een rechte lijn remt dat af, in de bochten helpt dat.
          Ah oke..

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
          SV is supercar, 722 is hypercar die nog eens pak duurder is. En dan moet de SV met moeite 1 wagenlengte afgeven.... Inmaken noem ik dat niet... En die spoiler heeft zeker nut voor de neerwaartse druk van een wagen van dat kaliber...
          Winning is winning
          Ja oke, maar dan nog...alsof het op die lutteloze seconde doet op een circuit...& dan heb je zo'n verkrachte lamborghini..no thanks..maarja dat zijn smaken..

Comment

• Straks is 't weer zo ver...

Comment

• phoehphoeh... saaie aflevering

Comment

• stukje black en SLR, vond ik wel netjes.. maar dat was 't dan ook
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• kvond er ook ni zoveel aan
                  khad meer verwacht van da stuk da ze gingen protesteren...

stukje 'star in a reasonably priced car' vond ik dan wel weer fantastisch! Hoewel ik dat meestal doodsaai vind.

Comment

• Die star in a reasonably priced car .

Comment

• Slechte aflevering...punt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                        Die star in a reasonably priced car .
                        Normaal gezien ook het saaiste stuk voor mij. Maar die kérèl zijn stem ... Fuck

Voor de rest een niet echt spraakmakende aflevering. Al vond ik die hond goed gevonden.

Comment

• Weer gene vette precies? Morgen eens kijken. Het zijn maar 6 of 7 afleveringen zeker? Dan mogen ze nu toch eens gaan beginnen met het goeie spul...
                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Waar kan je de afleveringen online vinden?

Comment

• ik bekijk ze altijd op youtube

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                ik bekijk ze altijd op youtube
                                Staat de aflevering van vandaag daar al op? Hoeveelste seizoen?

Comment

Das niet de volledige aflevering? Slechts kleine fragmentjes...

Comment

• ja je moet per stuk kijken, maar ik zie ook dat er nog niet alles opstaat.. morgen zal dat wel in orde zijn

Comment

ja je moet per stuk kijken, maar ik zie ook dat er nog niet alles opstaat.. morgen zal dat wel in orde zijn
                                      Ok thanks!

Comment

• May en die Sint Bernards hond in die Toyota IQ was anders wel lachen

Comment

Working...
                                        X