Hessmo = niet meer
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenHessmo = niet meer
Ik heb vandeweek nog naar de laatste aflevering gekeken. Die site was echt perfect.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWAT
Ik heb vandeweek nog naar de laatste aflevering gekeken. Die site was echt perfect.
was echt enorm handig als je een aflevering gemist had, gedaan met torrents enz.
nu niet meer dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIn een rechte lijn remt dat af, in de bochten helpt dat.
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenSV is supercar, 722 is hypercar die nog eens pak duurder is. En dan moet de SV met moeite 1 wagenlengte afgeven.... Inmaken noem ik dat niet... En die spoiler heeft zeker nut voor de neerwaartse druk van een wagen van dat kaliber...
Ja oke, maar dan nog...alsof het op die lutteloze seconde doet op een circuit...& dan heb je zo'n verkrachte lamborghini..no thanks..maarja dat zijn smaken..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenDie star in a reasonably priced car .
Voor de rest een niet echt spraakmakende aflevering. Al vond ik die hond goed gevonden.
Comment
-
Weer gene vette precies? Morgen eens kijken. Het zijn maar 6 of 7 afleveringen zeker? Dan mogen ze nu toch eens gaan beginnen met het goeie spul...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik bekijk ze altijd op youtube
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenja je moet per stuk kijken, maar ik zie ook dat er nog niet alles opstaat.. morgen zal dat wel in orde zijn
Comment
Comment