Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Goeie aflevering.

Sienna Miller, nog nooit van gehoor maar wel in orde precies

Eneuh, voor mij toch nog steeds M5 >> XFR

Comment

• Schitterende aflevering vond ik!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
        De boete van die Bugatti.
        Staat gewoon op tinternet.

Comment

• On the next episode of Top Gear, the presenters set out to discover if classic cars really are better than their modern counterparts, heavy-metal royalty drives our reasonably priced car and the latest BMW goes up against its main rival - a Tyrannosaurus Rex.

Armed with £3,000 each, the presenters set off on a mission to buy a pre-1982 car and find out if classic motors really are more fun. Naturally, they end up entering a massive Spanish rally race in the process.

The ultimate driving machine meets the ultimate killing machine as the new BMW Z4 roadster faces off against some massive animatronic dinosaurs.

Meanwhile, our humble studio will be touched by greatness as AC/DC frontman and certified rock god Brian Johnson comes for a chat and a lap of the track.

Klinkt weeral nice.

Comment

• Kvond de nissan 300zx heel nice, was een model dat ik eigelijk totaal vergeten was...maar nu ik het terugzag...
            Honda Civic Type R EP3 - 200pk
            Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
            Honda Civic Type R EP3 - 250pk
            Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Die qoute van jeremy in de standaard

Comment

• idd goeie aflevering, zo'n challenges zijn zalig!
                de ''JAG'' is nie mis, maar toch liever de M5.

Comment

• Challenge was geweldig.
                  Waarom koopt James een oude Capri?

Jeremy zijn serre was ook best grappig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Amai, dien pipo is 23 jaar, en dan EN een bugatti hebben, EN ermee in't midden van de nacht aan dik 300 mee liggen scheuren

Had verstaan dat 't in Canada was, maar die boete is van Californie...
                    ----------------------------------------------------------------------------------
                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                    Pictures here: BMW 7 Series
                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                    It might need half a starsystem to turn around,
                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                      Amai, dien pipo is 23 jaar, en dan EN een bugatti hebben, EN ermee in't midden van de nacht aan dik 300 mee liggen scheuren

Had verstaan dat 't in Canada was, maar die boete is van Californie...
                      Ben ik de enige die beseft dat dit onzin is

$500 voor +210mph waar je max 65 mag, geloof ik niet.
                      Als je ziet dat al vele bekende sterren de bak invlogen voor rijden onder invloed. +210mph zal ook wel zwaar bestraft worden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                        Ben ik de enige die beseft dat dit onzin is

$500 voor +210mph waar je max 65 mag, geloof ik niet.
                        Als je ziet dat al vele bekende sterren de bak invlogen voor rijden onder invloed. +210mph zal ook wel zwaar bestraft worden...
                        De Amerikaanse manier van denken hé.

Speed = goed
                        Alcohol, drugs = taboe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                          ZUCHT

zo nep als iets

Comment

• Ik vond het nog best een leuke aflvering eigenlijk. Alleen waren de wagens van Jeremy en Richard té goed. Challenges zijn leuker als er vanalles fout gaat.

Die dubbelzinnige opmerking van May tijdens het nieuws.

Comment

• als jeremy die klever niet kon kleven op zijn porsche
                              "hammond, do you have a hammer"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                ZUCHT

zo nep als iets
                                yes, Jalopnik was er ook op uitgekomen.
                                Remember self-described social media evangelist Philip Odegard's claimed 210+ MPH Bugatti Veyron ticket? The California Highway Patrol now claims he made it up. But not before our story ended up on last night's episode of Top Gear.
                                autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Schitterende aflevering so far.

Comment

• Ik vond het een van de betere afleveringen tot nu toe!

Comment

• Yep, Leuke aflevering.

Die blonde in de studio dat was de co pilote van May niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                        Yep, Leuke aflevering.

Die blonde in de studio dat was de co pilote van May niet?
                                        Die blonde in de studio dat was de co pilote van May WEL.

Comment

• Hilarisch met die topmannen van Porsche/Lambo/Ferrari.

Comment

Working...
                                          X