Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
On the next episode of Top Gear, the presenters set out to discover if classic cars really are better than their modern counterparts, heavy-metal royalty drives our reasonably priced car and the latest BMW goes up against its main rival - a Tyrannosaurus Rex.
Armed with £3,000 each, the presenters set off on a mission to buy a pre-1982 car and find out if classic motors really are more fun. Naturally, they end up entering a massive Spanish rally race in the process.
The ultimate driving machine meets the ultimate killing machine as the new BMW Z4 roadster faces off against some massive animatronic dinosaurs.
Meanwhile, our humble studio will be touched by greatness as AC/DC frontman and certified rock god Brian Johnson comes for a chat and a lap of the track.
Amai, dien pipo is 23 jaar, en dan EN een bugatti hebben, EN ermee in't midden van de nacht aan dik 300 mee liggen scheuren
Had verstaan dat 't in Canada was, maar die boete is van Californie...
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Amai, dien pipo is 23 jaar, en dan EN een bugatti hebben, EN ermee in't midden van de nacht aan dik 300 mee liggen scheuren
Had verstaan dat 't in Canada was, maar die boete is van Californie...
Ben ik de enige die beseft dat dit onzin is
$500 voor +210mph waar je max 65 mag, geloof ik niet.
Als je ziet dat al vele bekende sterren de bak invlogen voor rijden onder invloed. +210mph zal ook wel zwaar bestraft worden...
$500 voor +210mph waar je max 65 mag, geloof ik niet.
Als je ziet dat al vele bekende sterren de bak invlogen voor rijden onder invloed. +210mph zal ook wel zwaar bestraft worden...
Ik vond het nog best een leuke aflvering eigenlijk. Alleen waren de wagens van Jeremy en Richard té goed. Challenges zijn leuker als er vanalles fout gaat.
Die dubbelzinnige opmerking van May tijdens het nieuws.
Remember self-described social media evangelist Philip Odegard's claimed 210+ MPH Bugatti Veyron ticket? The California Highway Patrol now claims he made it up. But not before our story ended up on last night's episode of Top Gear.
Comment