Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In de eerste aflevering hadden ze laten tonen wat er in dit seizoen zou voorkomen.
Daarbij had ik precies de audi R8 v10 tegen een Corvette ZR1 zien racen, dit hebben ze toch nergens laten zien? of heb ik dat gewoon gemist?
In de eerste aflevering hadden ze laten tonen wat er in dit seizoen zou voorkomen.
Daarbij had ik precies de audi R8 v10 tegen een Corvette ZR1 zien racen, dit hebben ze toch nergens laten zien? of heb ik dat gewoon gemist?
Er rijdt daar toch ook een vrachtwagen in met Richard Hammond. Dat heb ik dan ook gemist?
Dat wel, maar ik had wel een beetje een dubbel gevoel bij het filmpje van de AM Vantage RS...
Kan aan mij liggen.
Wat me opviel is dat ze veel mooie natuur lieten zien om blijkbaar aan te tonen dat die nog niet om zeep is... Met dit clipje willen ze misschien een reactie uitlokken tegen die overdreven hype van CO2-reductie. Who knows...?
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Dat zal lang niet de laatste AM V12 zijn, laat staan de laatste V12 ooit. Zolang er genoeg mensen zijn die er heel wat geld voor over hebben blijft dat wel bestaan, wat de groenen ook doen . Dus ge weet et é, fight for the existence of the V12!
ik had toch ook een dubbel gevoel bij het stuk van de V12 Vantage... Niet echt iets wat je van Clarkson verwacht, wel knap geluid!
Het stuk van de Scirocco was echt wel leuk gemaakt! Als ze het met 'mindere' auto's moeten doen, op deze manier is het echt tof om naar te kijken, typisch top gear.
Niet echt wat je zou verwachten van de BBC.... Snap wel dat je naast een luchthaven geen kantoorgebouw van 15 verdiepingen kan neerpoten maar toch. lol
Comment