Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jeremy Clarkson: "Top Gear komt terug in november"
De autominnende mensheid stond even totaal op zijn kop. Top Gear-presentator Jeremy Clarkson (49) zou tijdens de laatste aflevering van dit seizoen op de BBC het einde van het wereldberoemde autoprogramma hebben aangekondigd.
Adembenemende beelden
In een overigens adembenemend prachtige beeldmontage klonken verdrietige tonen op boven het zoemende geluid van de Aston Martin die Clarkson aan het testen was. De chauffeur uitte zijn "verschrikkelijke vrees dat dit weleens het einde zou kunnen zijn" en nam dan met haast stokkende stem afscheid van de kijker: "Good night".
Milieu
Enkele wakkere fans voelden meteen de grond onder hun (zware) voeten wegschuiven. En een vonkje wordt gauw een uitslaande brand, op het internet. Maar... niets van dat alles! Clarkson had het in de reportage enkel over de Aston Martin zelf, het soort wagen wiens bestaan volgens hem weleens zou kunnen verdrongen worden door onder meer de toenemende menselijke aandacht voor het milieu en door de almaar stijgende benzineprijzen.
Deels al ingeblikt
Via The Sun stelde Jeremy Clarkson in hoogsteigen persoon de autofanaten van deze aardbol gerust door te benadrukken dat de TV-show zeker terugkomt. "Tenzij ik door een gigantische meteoriet geraakt word of spontaan verbrand, ben ik in november opnieuw te zien in Top Gear. We zijn al aan het filmen voor de volgende reeks en hebben al heel wat ingeblikt."
De bekendste Britse reuzenpoedel ter wereld voegde er nog aan toe: "Het programma blijft bestaan zolang er kijkers zijn. Ik kan niks bedenken dat ik liever zou doen." (jv)
In de eerste aflevering hadden ze laten tonen wat er in dit seizoen zou voorkomen.
Daarbij had ik precies de audi R8 v10 tegen een Corvette ZR1 zien racen, dit hebben ze toch nergens laten zien? of heb ik dat gewoon gemist?
Wss wel, maar toch raar dat ze dat in het begin van dit seizoen laten zien... Je zou toch denken dat ze in het begin van het seizoen weten wat ze effectief gaan tonen?
Comment