Oorspronkelijk geplaatst door reVel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichtenwelk seizoen en aflevering?
Cheap coupés that aren't Porsches challenge
Following the previous challenge (Clarkson: "We proved that you can't buy a Porsche for £1,500" Hammond:"Well, not one that you can actually drive, anyway") the presenters were sent to buy coupes that weren't Porsches for £1,500. Clarkson bought a Mitsubishi Starion, Hammond purchased a BMW 635 CSi and May a Jaguar XJS. The challenge included testing for reliability on the Millbrook Proving Ground, driving from Millbrook in Bedfordshire to Oxford, and an endurance race. Winner: May [Clarkson, by default] (On points, May won the challenge, but Clarkson claimed that the Mitsubishi was the better car. May & Hammond acknowledged that, but it was Clarkson that ruined it. So they offered Clarkson the win if he admitted that, 'he was a clot and ruined his car'.) Series Six, Episode Two
Comment
-
-
Nu zenden ze op bbc2 zondagavond oudere afleveringen van Top Gear uit. Het was gisteren de aflevering waarbij ze op 1 tank diesel van Basel naar Blackpool moesten rijden. Ik vraag me af waarom er niemand een Mercedes E200cdi of audi a6 2.0tdi genomen had. Beide zijn optioneel verkrijgbaar met een 80liter-tank en dan haal je zo een afstanden direct maar dan zou het waarschijnlijk niet spannend meer geweest zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk BerichtenNu zenden ze op bbc2 zondagavond oudere afleveringen van Top Gear uit. Het was gisteren de aflevering waarbij ze op 1 tank diesel van Basel naar Blackpool moesten rijden. Ik vraag me af waarom er niemand een Mercedes E200cdi of audi a6 2.0tdi genomen had. Beide zijn optioneel verkrijgbaar met een 80liter-tank en dan haal je zo een afstanden direct maar dan zou het waarschijnlijk niet spannend meer geweest zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenWas dat met die Legacy, S-Type en nog iets?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenWas dat met die Legacy, S-Type en nog iets?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk BerichtenNu zenden ze op bbc2 zondagavond oudere afleveringen van Top Gear uit. Het was gisteren de aflevering waarbij ze op 1 tank diesel van Basel naar Blackpool moesten rijden. Ik vraag me af waarom er niemand een Mercedes E200cdi of audi a6 2.0tdi genomen had. Beide zijn optioneel verkrijgbaar met een 80liter-tank en dan haal je zo een afstanden direct maar dan zou het waarschijnlijk niet spannend meer geweest zijn.
Ondertoon was een beetje : Jeremy zegt gewoon "foert" tegen zuinig rijden, Richard wil het te goed doen (nou ja...) en James wil een auto waar niemand aan denkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenEn de polo 3 cylinder.BMW = Freude Am Fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk BerichtenDat was geen 3-cilinder, maar een Polo Bluemotion, dus met een 1.4l 4-cilinder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk BerichtenDat was geen 3-cilinder, maar een Polo Bluemotion, dus met een 1.4l 4-cilinder.
Die dingen hebben bij mijn weten toch 3-cilinders hoor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten?
Die dingen hebben bij mijn weten toch 3-cilinders hoor...
Comment
-
En een Polo 1.4 TDI heeft inderdaad maar 3 cilinders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten't Was een XJ 3.0 nafte dacht ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichtenwas zeker een 2.7 d, hij is er geraakt en met een benzine zou hij die afstand nooit gehaald hebben.
Comment
-
Vrij zeker dat het een benzine was, zelfs meer dan een 3.0 dacht ik...
Ik ga het eens opzoeken!
Edith zegt dat ze alle seizoenen van Top Gear heeft buiten het 12de, en het is afl. 4 van seizoen 12 blijkbaarLast edited by Jochen; 11/08/2009, 18:46.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten't Was een XJ 3.0 nafte dacht ik
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichtenwas zeker een 2.7 d, hij is er geraakt en met een benzine zou hij die afstand nooit gehaald hebben.
Comment
Comment