Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
    Vrij zeker dat het een benzine was, zelfs meer dan een 3.0 dacht ik...
    Ik ga het eens opzoeken!
    Nu doe je me zeer hard twijfelen.

Je kan gelijk hebben, het was in ieder geval een XJ en geen S-Type.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wikipedia
      Uitdaging: Het presentatietrio krijgt de opdracht om van Bazel naar Blackpool te rijden. Dit dienen zij te doen zonder bij te tanken. Jeremy rijdt met een Jaguar XJ, May met een Subaru Legacy Diesel en Hammond met een Volkswagen Polo Bluemotion.
      Zal dan wel geen diesel zijn zeker?

Comment

• Ik dacht toch ook dat het een diesel was, normaal gezien dezelfde motor als in de Jaguar waarmee hij onder de 10 minuten over de 'Ring moest rijden.

Comment

• Dan toch...?

Comment

• Nu ga ik ook twijfelen

Ik herinner me iets dat hij die naft genomen had omdat die een heel grote tank had ofzo.
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Crap, toch een diesel:

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Comment

• Inderdaad, 2.7
                  Jag heeft helemaal geen turbobenzinemotoren

Geweldig, de extra ballast voor James

Comment

• pug diesel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Is dat niet dezelfde motor als in de Seat Ibiza Ecomotive?
                      idd

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                      ?
                      Die dingen hebben bij mijn weten toch 3-cilinders hoor...
                      Idd, ik dacht dat hij 4 cilinders had.
                      BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Vanavond: Canvas 21:20 tot 22:10

De M5 van BMW is een fantastische auto, maar je geraakt er nergens mee. Hoe dat komt, dat legt Jeremy uit. Richard en James hebben een nieuwe manier bedacht om zo veel mogelijk wagens uit te testen: ze gaan BOB spelen en brengen dronken chauffeurs in hun eigen wagen naar huis.
                        Het team zoekt ook uit welke hatchback het leukst is: de Renault Megane, de Vauxhall Astra VXR of de Golf GTI? Radio- en televisiepresentator Chris Evans mag zijn rijvaardigheid komen demonstreren als 'star in a reasonably priced car'.

Comment

• Idd, ik dacht dat hij 4 cilinders had.[/quote]

Nope de volle 3, en die rijden eigenlijk wel heel leuk ook hoor
                          2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                          2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                          2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                          2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                          2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Normaal is het vnvd top gear om 21u Belgishe tijd niewe afleveringen, maar het is vandaag begonnen om 20u en het is blijkbaar een heruitzending. Met de communisme wagens. Volgende week zal het weer op het normale uur zijn en een nieuwe aflevering.

Comment

• Seizoen was toch afgelopen?

Comment

• Zijn er vanaf volgende week nieuwe afleveringen op canvas ?

beginnen ze dan eindelijk ook seizoen 13 uit te zenden ?

Comment

• Weet iemand waar ik die aflevering met die buggy's terug kan herbekijken ?

Comment

• Youtube

Top Gear - Quad Bikes 1/2
                                    Top Gear - Quad Bikes 2/2

Comment

• + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Mooi gevonden, bedankt William Blake.
                                        BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Maandag 7 September - CANVAS - 21:15 tot 22:05

In deze eerste aflevering van de zevende reeks trekken Jeremy, Richard en James naar het Isle of Man om uit te zoeken welke wagen de beste is: de Aston Martin V8 Vantage, de BMW M6 of de Porsche 911 Carrera.
                                          Ze raken het niets eens, of wat had u gedacht? De meeste miljardairs zijn tevreden met een paar superwagens in de garage, maar niet de Nederlandse zakenman Klaus Zwart: die besloot er zelf een te bouwen: de Ascari KZ1. Niet zo maar een sportwagen, zo blijkt op het circuit. De 'Star in a reasonably priced car' is deze keer Trevor Eve uit Waking the Dead. Het scheelde niet veel of hij moest zelf opgewekt worden.

Comment

Working...
                                          X