Hij heet Klaas Zwart.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichtenjawel, anderhalf uur later dan normaal..
Comment
-
Op facebook was het ook al grappig
Jeremy Clarkson There is a terrible smell of Horse Manure outside my house. No idea why?
Gisteren om 20:13 · Reactie · Vind ik leukJeremy Clarkson Discovered the reason for the smell. I would like to thank the eco-hippies for the free manure. That's going straight on the roses.
Gisteren om 20:44 · Reactie · Vind ik leuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
Comment
-
Vanavond om 20h een heruitzending op bbc2:
Jeremy drives the smallest car ever made, Richard races a Bugatti Veyron against the RAF's Typhoon jet fighter, and the Ferrari 599 rips up the Top Gear track. Plus, a car that can park itself, a sinister new Lamborghini in the studio, and Rolling Stone Ronnie Wood is the Star in a Reasonably Priced Car.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenik ben seizoen 1 nog eens aan het herbekijken
Comment
-
-
"Top gear"-presentator James May is tijdens een race met collega Richard Hammond gecrasht. Het zag er even niet goed uit voor May, maar reddingwerkers waren snel ter plaatse.
May probeerde met een caravan aan een zeppelin sneller te zijn dan Hammond in een Lamborghini. De wind speelde echter de vliegende caravan parten en May smakte tegen de grond en belandde met het gevaarte in de struiken.
Het zag er even niet goed uit, maar reddingwerkers snelden May te hulp. De presentator stapte uit de caravan en werd getroost met koekjes en een veldfles gevuld met thee.
May verblijft momenteel thuis om te bekomen van de crash. "Ik maak het goed, bedankt", reageert hij.
Drie jaar geleden liep ook een stunt voor Hammond bijna faliekant af. Bij een sprintje met een auto met een motor van een straaljager, crashte hij met een snelheid van 450 km per uur. Hammond moest maandenlang revalideren.
Comment
Comment