Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hij heet Klaas Zwart.

Comment

• Topgear hebben ze toch niet uitgezonden vanwege de tennis?

Comment

• jawel, anderhalf uur later dan normaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
          jawel, anderhalf uur later dan normaal.
          pfff tepel zeg .

Comment

• Klimaatactivisten hebben blijkbaar paardenmest in Jezza zijn voortuin gekapt

Latest news, showbiz, sport, comment, lifestyle, city, video and pictures from the Daily Express and Sunday Express newspapers and Express.co.uk

Comment

• Op facebook was het ook al grappig

Jeremy Clarkson There is a terrible smell of Horse Manure outside my house. No idea why?
              Gisteren om 20:13 · Reactie · Vind ik leuk
              Jeremy Clarkson Discovered the reason for the smell. I would like to thank the eco-hippies for the free manure. That's going straight on the roses.
              Gisteren om 20:44 · Reactie · Vind ik leuk

Comment

• Topgear heeft teaser online gezet. Er komt iets aan ...
                check het filmpje hier,
                Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.

Comment

• Nog 2 printscreens

Gaat TG een circus beginnen?
                  Last edited by ; 10/12/2009, 07:03.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                    Klimaatactivisten hebben blijkbaar paardenmest in Jezza zijn voortuin gekapt

Latest news, showbiz, sport, comment, lifestyle, city, video and pictures from the Daily Express and Sunday Express newspapers and Express.co.uk
                    Dat is toch alleen maar reden te meer om hen weer uit te schijten de volgende show?

Comment

• thanks, ik heb ze er allebei opgezet, als dat ok is?!

Comment

• No problem, ik ben zelf fan van autofans

Comment

• thanks man

Comment

• Vanavond om 20h een heruitzending op bbc2:
                            Jeremy drives the smallest car ever made, Richard races a Bugatti Veyron against the RAF's Typhoon jet fighter, and the Ferrari 599 rips up the Top Gear track. Plus, a car that can park itself, a sinister new Lamborghini in the studio, and Rolling Stone Ronnie Wood is the Star in a Reasonably Priced Car.

Comment

• <================

Comment

• ik ben seizoen 1 nog eens aan het herbekijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                  ik ben seizoen 1 nog eens aan het herbekijken
                                  Zonder James May

Comment

• Video: Top Gear betrapt in Roemenië

Comment

• hehe, can't wait till next season

Comment

• nice!

Comment

• "Top gear"-presentator James May is tijdens een race met collega Richard Hammond gecrasht. Het zag er even niet goed uit voor May, maar reddingwerkers waren snel ter plaatse.

May probeerde met een caravan aan een zeppelin sneller te zijn dan Hammond in een Lamborghini. De wind speelde echter de vliegende caravan parten en May smakte tegen de grond en belandde met het gevaarte in de struiken.

Het zag er even niet goed uit, maar reddingwerkers snelden May te hulp. De presentator stapte uit de caravan en werd getroost met koekjes en een veldfles gevuld met thee.
                                          May verblijft momenteel thuis om te bekomen van de crash. "Ik maak het goed, bedankt", reageert hij.
                                          Drie jaar geleden liep ook een stunt voor Hammond bijna faliekant af. Bij een sprintje met een auto met een motor van een straaljager, crashte hij met een snelheid van 450 km per uur. Hammond moest maandenlang revalideren.

Comment

Working...
                                          X