Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wtf

een caravan aan een zeppelin

Can't wait...
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Fuck, het nieuwe seizoen zal zalig zijn

Comment

• Op facebook:

Jeremy Clarkson: Only James May could mess up a race in which he was travelling 2mph. Captain Slow is an understatement now.

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=oVG_bzYdQcI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
            Op facebook:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter A. Bekijk Berichten
              Aston Martin DBS Volante...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Ik ging identiek hetzelfde posten

Wat een kar!

En nice hoe ze die heli zo mooi gebruiken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Mocht er nooit gekomen zijn vind ik! Alleen de coupé verdient een DBS!

Comment

• Kan er mij iemand vertellen waarom BBC2 automatisch vervangen is door ExqiTV? Heeft dit iets te maken met digitale televisie? En zou ik BBC2 op een andere frequentie nog kunnen ontvangen?

Halverwege november begint Top Gear opnieuw en ik zou het niet willen missen ...

DeLorean
                    The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• Kijk op deze website en geef je postcode in.
                      Normaal krijg je dan te zien welke wijzigingen je analoge signaal ondergaan heeft.
                      (in de veronderstelling dat je nog niet digitaal kijkt, want daar is BBC2 - denk ik - nog steeds beschikbaar op hetzelfde kanaal)

Comment

• Op digitaal is er nog niets verandert.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
                          http://zenders.be/

Kijk op deze website en geef je postcode in.
                          Normaal krijg je dan te zien welke wijzigingen je analoge signaal ondergaan heeft.
                          (in de veronderstelling dat je nog niet digitaal kijkt, want daar is BBC2 - denk ik - nog steeds beschikbaar op hetzelfde kanaal)
                          Nee, nog steeds geen digitale televisie momenteel. We verhuizen in januari 2010, dus misschien dat we dan wel veranderen ... we zien wel.

Nu, in ieder geval bedankt voor de tips! Ik zal binnenkort eens 't boekske van mijn TV moeten terugzoeken om de frequentie van BB2 terug in te stellen wil ik Top Gear nog zien in november.

DeLorean
                          The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                            Op digitaal is er nog niets verandert.

idem hier

Comment

• Dringend mijn HDD ruimte wat opkuisen voor hetvolgende seizoen

Met Clarkson's DVD's erbij en wat extra's zit ik toch al aan een goeie 136 gig.

Comment

• Gaat er iemand naar de live show in Amsterdam?

Comment

• Wanneer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                    Wanneer?

21 tot en met 24 januari in de RAI in Amsterdam.

Ik heb m'n tickets alvast.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                      21 tot en met 24 januari in de RAI in Amsterdam.

Ik heb m'n tickets alvast.
                                      Wat valt er daar te beleven? En waar te bestellen?

Comment

• Ik heb de liveshow van New Zealand gedownload en bekeken. Hoewel ik een zeer grote Top Gear-fan ben vond ik hem toch wel tegenvallen.
                                        Last edited by ; 18/10/2009, 02:33.

Comment

• Heb een Top Gear Tshirt gekregen maar die is te klein...

Dus wie wil een "I am The Stig" T-shirt? Maat Large. IK heb hem 1 keer gepast, dus hij is gloednieuw. Ik ga me een XL'eke bestellen.

Voor 24 euro is hij van jou. Verzending inbegrepen.

Pm me maar.
                                          Last edited by Hayes; 18/10/2009, 11:36.
                                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Working...
                                          X