Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kan er mij iemand vertellen waarom BBC2 automatisch vervangen is door ExqiTV? Heeft dit iets te maken met digitale televisie? En zou ik BBC2 op een andere frequentie nog kunnen ontvangen?
Halverwege november begint Top Gear opnieuw en ik zou het niet willen missen ...
DeLorean
The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Kijk op deze website en geef je postcode in.
Normaal krijg je dan te zien welke wijzigingen je analoge signaal ondergaan heeft.
(in de veronderstelling dat je nog niet digitaal kijkt, want daar is BBC2 - denk ik - nog steeds beschikbaar op hetzelfde kanaal)
Kijk op deze website en geef je postcode in.
Normaal krijg je dan te zien welke wijzigingen je analoge signaal ondergaan heeft.
(in de veronderstelling dat je nog niet digitaal kijkt, want daar is BBC2 - denk ik - nog steeds beschikbaar op hetzelfde kanaal)
Nee, nog steeds geen digitale televisie momenteel. We verhuizen in januari 2010, dus misschien dat we dan wel veranderen ... we zien wel.
Nu, in ieder geval bedankt voor de tips! Ik zal binnenkort eens 't boekske van mijn TV moeten terugzoeken om de frequentie van BB2 terug in te stellen wil ik Top Gear nog zien in november.
DeLorean
The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment